- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Obecná charakteristika pozice: výkon úřadu územního plánování. Mimo jiné vykonává činnosti:
vyhodnocování stavu v území správního obvodu včetně jejich povinné aktualizace a územní
studie pro ověření možností a podmínek změn v území.
Platové podmínky: se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída).
Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, rekreaci, příspěvek na penzijní připojištění; další vzdělávání formou školení, možnost získat zkušenosti v oblasti veřejné správy.
Písemná přihláška uchazeče/ky k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení, příp. titul; datum a místo narození; státní příslušnost; místo trvalého pobytu, kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu (u cizího státního občana číslo dokladu k povolení pobytu), telefon a email; datum a podpis uchazeče/ky.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto doklady:
Lhůta pro podání přihlášky: 17. 10. 2024 vč.
Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady: Městký úřad Poděbrady (mesto-podebrady.cz)
(„Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?