- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou, plný pracovní úvazek (možnost práce i na zkrácený úvazek), jednosměnný provoz.
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a osoby se zdravotním postižením.
Co Vás čeká: řízení kvality; zodpovědnost za dodržování cílů a politiky kvality a za celkovou úroveň kvality; zavádění, sledování a ověřování efektivity plánů nápravných opatření; organizace příprav auditů od zákazníka, spolupráce při interních a certifikačních auditech.
Náplň práce: správa a udržování systému ISO13485, kontrola kvality rozpracované a dokončené výroby, provádění kontrolních auditů, vytváření a řízení interních směrnic a technické dokumentace, koordinace činností v oblasti řízení managementu dle požadavků ISO 13485, zodpovědnost za řízení dodavatelské, zákaznické a sériové kvality, zodpovědnost za řízení interních a externích auditů, zodpovědnost za implementaci a aktualizaci systémové dokumentace, zodpovědnost za řešení zákaznických a dodavatelských reklamací.
Požadavky a očekávání zaměstnavatele: minimálně SŠ vzdělání s praxí v oboru 3 roky / VŠ vzdělání; zkušenosti a praxe na podobné pozici min. 3 roky; angličtina aktivní slovem i písmem; znalost legislativy a norem ISO 13485; zkušenosti s vedením týmu lidí; řidičský průkaz sk. B; osobní nasazení a chuť věci posunovat správným směrem.
Zaměstnanecké výhody: příjemné pracovní prostředí a dobrý kolektiv; flexibilní pracovní doba, možnost home office; možnost odebírat obědy (3 druhy jídel) za cenu 35,– Kč; po půl roce nárok na čerpání benefitů na dovolenou, kulturní, sportovní akce, aktivity dětí atd.; týden dovolené navíc, tj. 25 dní/rok.
Kontakt – Mgr. Lenka Fišerová / Jan Forbelský, tel.: zobrazit tel. číslo / zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes / (pro zaslání životopisu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?