- 35 000 Kč
- Plný úvazek
VŠ/VOŠ vzdělání sociálního zaměření, praxe v oboru příp. znalost charitního prostředí vítána
Požadujeme znalost standardů kvality sociálních služeb, manažerské, komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, flexibilitu, týmovou spolupráci, empatii, zodpovědnost, bezúhonnost, aktivní řízení auta
Pracovní poměr lze po roce prodloužit
Životopis a motivační dopis jsou povinnou součástí pro zařazení do výběrového řízení, které se uskuteční pro vybrané uchazeče a uchazečky 21. 8. 2023, zasílejte na adresu: e-mail přes s označením: „VŘ – manažer kvality“
součástí životopisu musí být prohlášení uchazeče v následujícím znění:
„poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 (dále jen GDPR) o ochraně osobních údajů souhlas k jejich zpracování“

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.