- 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících právních předpisů, vč. provádění specializovaných kontrol a státního dozoru
nad plněním povinností daných právními předpisy o ochraně životního prostředí
a vydávání opatření a rozhodnutí o sankcích za neplnění povinností stanovených právními předpisy o ochraně životního prostředí
Místo výkonu práce Městský úřad Mělník
Platové zařazení a platové podmínky
10. platová třída (platové rozpětí 23 390 Kč – 34 370 Kč dle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách
a správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu 1. 10. 2023
Kvalifikační předpoklady vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) – název funkce, o kterou se uchazeč uchází – datum a podpis uchazeče
též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává; doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
Lhůta pro podání přihlášky do 1. 9. 2023 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky
obálku označenou „Výběrové řízení na funkci referent/ka ochrany ovzduší – NEOTVÍRAT“ zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předat osobně
na podatelnu městského úřadu
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.