- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň – především:
" průběžná aktualizace Akčního plánu zlepšení kvality ovzduší a další úkony související s ochranou ovzduší
" podílení se na plnění aktivit Akčního plánu naplňujících opatření aktualizovaného programu zlepšování kvality ovzduší
" tvorba a zasílání reportů Ministerstvu životního prostředí v souvislosti s plněním Akčního plánu zlepšení kvality ovzduší
Přihláška musí obsahovat:
" jméno, příjmení
" datum a místo narození
" státní příslušnost
" místo trvalého pobytu
" číslo OP nebo dokladu o povolení k trvalému pobytu (u cizích státních příslušníků)
" datum a podpis (+ kontakt – číslo telefonu, email)
a přílohy:
" profesní životopis
" motivační dopis
" výpis z evidence Rejstříku trestů (starý nejvýše 3 měsíce)
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
" profesní portfolio obsahující případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost
Přihlášky podávejte písemně do 13.01.2023 na poštovní adresu: Městský úřad Lovosice, Školní 407/2, 410 02 Lovosice, tak, aby byla doručena na MěÚ do 13.01.2023, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Lovosice do 13.01.2023 do 14:00 hodin.
Po zkušební době osobní ohodnocení dle zákoníku práce + zaměstnanecké benefity (stravenky, ošatné, příspěvek na penzijní připojištění aj.)
Na obálce vyznačí: „NEOTVÍRAT – výběrové řízení – referent/referentka odboru životního prostředí – státní správa na úseku ochrany ovzduší“
Bližší informace poskytne kontaktní osoba.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?