
Randstad HR Solutions s.r.o.
Team Leader zákaznického servisu (m/ž)
O nás
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Máte zkušenosti s vedením týmu a zákaznickým servisem? Chcete se starat a rozvíjet současné zákazníky? Rodinná společnost a průkopník udržitelného servisu provozních textilií v Evropě, která zajišťuje kompletní servis v oblasti průmyslových textilií (výměnný systém čistících utěrek a servisní pronájem pracovních oděvů), hledá nového kolegu na pozici Team Leader zákaznického servisu (m/ž).
náplň práce:
- zodpovědnost za vedení týmu 7 kolegyň zákaznického servisu pro české a moravské zákazníky
- odpovědnost za plnění cílů oddělení
- sestavování, kontrola a vyhodnocení reportů za Vámi svěřený úsek
- komunikace s německou centrálou
- rozvoj oddělení Vámi svěřených kolegyň.
- zavádění nových procesů
- zákaznická péče o vlastní svěřené zákazníky (příjem objednávek, příprava faktur, administrativní zajištění, práce v SAP)
co vám nabídneme
- zázemí stabilní a rozvíjející se německé firmy
- 13. plat podle výsledků firmy
- příspěvek na penzijní připojištění až 2000 Kč měsíčně
- 25 dní dovolení
- 2 dny Sick Days
- Cafeterie
- Multisport karta
- firemní produkty za zvýhodněnou cenu
- přátelský a neformální kolektiv
- občerstvení v podobě ovoce na pracovišti
- výhodný mobilní paušál pro Vás i rodinného příslušníka
- notebook pro práci z domova, služební telefon
- stravovací paušál
- vzdělávací programy
co od vás očekáváme
- min. vzdělání SŠ s maturitou
- zkušenost s vedením menšího týmu - vedení a motivace týmu zákaznického oddělení
- zkušenost se zákaznickým servisem, prozákaznický přístup a orientace na plnění daných cílů oddělení
- znalost práce na PC – MS Office, SAP - výhodou
- efektivní a férová komunikace, schopnost analyzovat a efektivně řešit problémy, zájem se vzdělávat a rozvíjet
- řidičský průkaz sk. B
- znalost NJ nebo AJ - výhodou
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Občerstvení na pracovišti



