- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Týn nad Vltavou.
Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10.
Stručná náplň práce: zajišťování agendy státní správy ovzduší:
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka / úřednice podle § 4 zákona o úřednících:
· fyzická osoba která dosáhla věku 18 let a je plně svéprávná,
· občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
· bezúhonnost; za bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje osoba, která byla
pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z
nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena.
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání (přírodovědné nebo technické vzdělání výhodou).
Další znalosti, dovednosti a osobnostní předpoklady:
znalost právních předpisů:
· zákon č. 541/2020 Sb., o odpadech,
· zákon č. 542/2020 Sb. o výrobcích s ukončenou životností,
· zákon č. 477/2001 Sb. o obalech,
· zákon č. 201/2012 Sb., o ochraně ovzduší,
· zákon č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny,
· zákon č. 128/2000 Sb., o obcích,
· zákon č. 500/2004 Sb., správní řád,
znalost práce na PC (MS Office, internet); schopnost pracovat s právními informačními systémy (Codexis, Aspi); ochota vzdělávat se; organizační a komunikační schopnost; pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup; držitel řidičského průkazu skupiny B.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení:
uchazeč podá písemnou přihlášku k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících jsou:
· jméno, příjmení a titul uchazeče,
· datum a místo narození uchazeče,
· státní příslušnost uchazeče,
· místo trvalého pobytu uchazeče,
· číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
· datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících nutno připojit:
· životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o
odborných znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správních činností,
· výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
· ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 9. 2. 2023 v podatelně Městského úřadu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?