- 21 600 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: listopad 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč – 25.770 Kč + osobní ohodnocení).
Co bude náplní Vaší práce: vykonávat státní správu v oblasti odpadového hospodářství; vykonávat státní správu v oblasti ochrany životního prostředí; vést evidenci nakládání s odpady na území spravovaném ORP Nové Město nad Metují; evidovat a spolupracovat při vymáhání nezaplacených poplatků za svoz komunálního odpadu; vykonávat státní správu v oblasti ochrany ovzduší; provádět úkony v řízení o přestupcích, projednávat přestupky a rozhodovat o nich, v souvislosti s porušováním povinností při provozu stacionárních zdrojů, neuvedených v příloze č. 2 zákona o ochraně ovzduší.
Co od Vás očekáváme: vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, aktivní přístup k práci; výbornou znalost práce na PC; zkouška odborné způsobilosti v ochraně ovzduší, v odpadovém hospodářství, při správě místních poplatků a zkouška dle zákona č. 250/2016 Sb. výhodou; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem vykonávané práce; časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; řidičský průkaz sk. B.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Co nabízíme: stabilní zázemí úřadu územního samosprávného celku, podporu profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu – Nové Město nad Metují – oficiální stránky.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 2. 10. 2025.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo. Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne dne 3. 10. 2025. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční dne 10. 10. 2025. Uchazeči budou o přesném čase ústního pohovoru informování e-mailem.
Bližší informace podá Ing. Ondřej Hanka, vedoucí Oddělení životního prostředí, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.
Přihlášky zasílejte na email: Odpovědět na inzerát nebo do datové schránky ID qgfbxi4, případně je doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují nebo je zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – OŽP – Neotvírat“.
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.