- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Office Koordinátor/-ka, až 45 000 Kč
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáš práci, kde využiješ angličtinu/němčinu a své zkušenosti nabyté v administrativě či na recepci?
Chceš se stát součástí úspěšné společnosti, která obchoduje se světoznámými cukrovinkami?
Tak neváhej a přihlaš se na pozici Office koordinátor/ka!
A co Tě bude na této pozici čekat?
- Administrativní podpora generálního ředitele
- Evidence, organizace a sledování termínů schůzek a úkolů
- Příprava agendy a podkladů pro obchodní schůzky a jednání
- Zpracovávání obchodní korespondence a pošty
- Zajišťování podkladů pro prezentace a jejich zpracování
- Koordinace aktivit jednotlivých oddělení a jejich podpora
- Zajišťování pracovních cest – tuzemských i zahraničních
Spolupráce na 2 – 3 měsíce, s možností prodloužení
Nástup: Možný ihned
Lokalita: Praha 8, Karlín
POŽADAVKY:* Velmi dobrá znalost anglického jazyka
- Schopnost komunikace v němčině je výhodou
- Zkušenosti z administrativy/z recepce nutností
- Komunikativní schopnosti, pozitivní přístup
- Spolehlivost
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Občerstvení na pracovišti (džusy, minerální vody, káva, čaj, cukrovinky)
- Sleva na firemní výrobky