Koordinátor Provozu (45-55.000 Kč)

Nymburk
45.000 – 55.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Hledáte pestrou práci, kde uvidíte výsledky svého úsilí každý den? Dokážete vést lidi, motivovat je a poradíte si s operativními problémy ve výrobě? Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a staňte se novou posilou na pozici:

KOORDINÁTOR PROVOZU (45-55.000 KČ)

Náplň práce:

* Koordinace práce svěřeného týmu a rozdělování úkolů
* Zaškolování a podpora nových zaměstnanců
* Kontrola personální agendy a odvedené práce
* Aktivní komunikace s vedením a kolegy napříč provozem

Co od Vás očekáváme:

* Komunikativního a organizačně schopného kolegu
* Přirozenou autoritu, která dokáže motivovat svůj tým
* Spolehlivého a proaktivního člověka
* Zkušenost na obdobné pozici
* Ochotu pracovat na 2 směny

Co Vám můžeme nabídnout:

* Výkonové měsíční odměny a čtvrtletní bonusy
* Bonus po zaškolení 10 000 Kč
* 5 týdnů dovolené + 3 dny dodatkového volna
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na stravování, kulturu, sport, zdraví i dovolenou (až 5 000 Kč
ročně)
* Příspěvek na pojištění odpovědnosti vůči zaměstnavateli (1 500 Kč
ročně)

* Místo výkonu práce: Nymburk

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.