Hr Generalist (Od 55.000 Kč)

Ostrava
55.000 – 65.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Jste komunikativní a organizovaný člověk se smyslem pro práci s lidmi? Zvládáte práci pod tlakem a komunikace v angličtině Vám není cizí? Hledáme zkušeného HR, který má silné organizační schopnosti, strategické myšlení a znalosti v oblasti lidských zdrojů. Jste připraveni na nové výzvy a chcete se podílet na rozvoji firemní struktury? Ovládáte anglický jazyk? Pak jste to Vy, koho hledáme! Zašlete nám Váš životopis!

Prosperující společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HR GENERALIST (OD 55.000 KČ)

Náplň práce:

* Řízení a koordinace HR procesů
* Nábor klíčových zaměstnanců
* Rozvoj a implementace personální strategie
* Řízení vzdělávacích programů
* Dodržování pravidel a směrnic
* Spolupráce na strategických projektech s vedením

Co od Vás očekáváme:

* VŠ/SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Anglický jazyk slovem i písmem
* Znalost pracovněprávní legislativy
* Znalost MS Office
* Komunikační a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup
* Samostatný a pečlivý přístup
 

Co Vám můžeme nabídnout:

* 25 dní dovolené
* 13. a 14. plat
* Závodní stravování
* Příspěvek na dopravu
* Bonusy, prémie
* Firemní akce
* Příspěvek na volnočasové aktivity

* Lokalitu: Ostrava

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Jobs Contact Personal, s.r.o. | Jobs Contact Personal, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. října
Smart Solutions Agency s.r.o. | Smart Solutions Agency s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
Hotel Promenáda s.r.o. | Hotel Promenáda s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. května
Frauenthal Airtank Hustopeče s.r.o. | Frauenthal Airtank Hustopeče… | Hustopeče Hustopeče
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
Aaron guard s.r.o. | Aaron guard s.r.o. | Klecany Klecany
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Uhříněves, Praha Uhříněves, Praha
  • 45 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
Raed´s s.r.o. | Raed´s s.r.o. | Brno Brno
  • 45 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
RECRA Czech Republic s.r.o., ARAMARK, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., ALZHEIMER HOME z.ú., Věra Pietrasová, EVROPA services Czech s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Railsformers s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Vedoucí týmu / Team leader, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, HR manager, Technik / technička IT, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodník / Obchodnice, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Projektant / Projektantka, Stavební inženýr / inženýrka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Manažer / manažerka kvality, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Technický ředitel / ředitelka (CTO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Konstruktér / Konstruktérka, Technik / technička ve strojírenství, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Ostrava, Moravská Ostrava, Ostrava, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.