ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK VE FINANCÍCH - 40-70 000/měs
- Brno
- Petr Havlík
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Brno-město |
Firma | People Place & Partners a.s. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Informační systémy a technologie, Služby, umění a kultura |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Our client provides business consulting, technology, engineering and outsourcing services to help clients in over 30 countries build tomorrow’s enterprise. Their business solutions and leadership have been recognized by several global forums. They are an equal-opportunity employer and continue to be highly regarded for their global people excellence practices. Over 1,600 highly qualified people work in this company. They provide services in multiple languages to clients worldwide.
Scope of employment:
IT Service Desk analyst is the first point of contact for the end users. Users will be able to contact the Service Desk through Calls, E-mail, Web, and Chat/IM to log tickets. Successful candidate will be required to have a service attitude and technical skills to undertake analysis and diagnosis in order to resolve end users issues and requests at the first level.
Key responsibilities:
First point of contact for incidents and service requests logged by the end users.
Receiving, logging and managing tickets received via Phone/Email/Chat/web forms.
1st line support – Remote Troubleshooting and resolution of IT problems related to end user devices (computers and mobile), Network, applications and computer peripherals.
Prioritize requests and incidents based on impact and urgency by selecting severity level.
Escalate and coordinate unresolved tickets with the relevant technical teams located globally.
Take ownership of user problems and follow up the status of problems on behalf of the user and communicate progress in a timely manner.
To maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management principles.
Creating and updating support documentation and Knowledge base articles to assist other support staff and end users.
Requirements:
Excellent written and verbal communication skills in English and German.
Excellent organizational skills.
Strong Active listening skills.
Prior IT support experience – Managing incidents including business expectations and communication.
Tech Savvy individual with good understanding of Computers, Network, software, mobile devices and cloud based technologies.
Knowledge/experience with enterprise IT infrastructure will be an added advantage.
Knowledge of ITIL or similar IT Service management framework is an added advantage.
Project Language – German along with English.
We offer:
ITIL foundation certification for eligible employees.
Technical trainings and certifications.
Competitive salary.
Initial Accommodation – 2 weeks accommodation provided by the company on joining.
Lunch – monthly lunch vouchers – 55% of cost paid by company.
Initial/ongoing technical training, the opportunity to work towards ITIL certificate.
Training opportunities – Professional training provided by experts – Six Sigma Green Belt.
Analytical Skills, Innovative Thinking, Leadership Training, MS Office etc.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.
Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟
Potřebujete změnit délku své rodičovské dovolené? Stačí zaměstnavatele informovat, použijte náš formulář prodloužení rodičovské dovolené.
Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?
Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
Poradíme vám, kdy máte nárok na odstupné dle zákoníku práce. Jak se počítá výše odstupného, jaké se odvádějí povinné odvody. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. V článku naleznete i případy, kdy nárok na odstupné nevzniká, nebo zaniká.
Na stávající pozici jste již několik let a cítíte, že potřebujete změnu. Ať již povýšení, změnu pracovní pozice nebo dokonce změnu oboru? Podívejte se s námi na to, jaké máte možnosti a jak si o změnu říci, aby vám nadřízený vyšel maximálně vstříc.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje