- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Do you want to work in a dynamic working environment, in a company that enables its clients to move ahead of the competition?
We are seeking professionals to join a growing team.
Work permit in EU/Czech Republic NEEDED as you will need to start in a few weeks!
RESPONSIBILITIES:
• First point of contact for incidents and service requests logged by the end users
• Receiving, logging and managing tickets received via Phone/Email/Chat/web-forms
• 1st line support – Remote Troubleshooting and resolution of IT problems related to end user devices (computers and Mobile), Network, applications and computer peripherals
• Prioritize requests and incidents based on impact and urgency by selecting severity level
• Escalate and coordinate unresolved tickets with the relevant technical teams located globally
•Take ownership of user problems and follow up the status of problems on behalf of the user and communicate progress in a timely manner
• To maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management principles
• Creating and updating support documentation and Knowledge base articles to assist other support staff and end users
EQUIREMENTS:
• Excellent Written and verbal communication skills in English and German - at least level B2
• Excellent organizational skills
• Strong Active listening skills.
• Prior IT support experience – Managing incidents including business expectations and communication
• Tech Savvy individual with good understanding of Computers, Network, software, mobile Devices and cloud based technologies
WE OFFER:
• Permanent contract
• Performance bonus
• Meal vouchers
• Bike Friendly Enviroment
• Language courses
• Competitive salary
• 5th week of leave
• Option to work from home
• Modern offices in the center of Brno, 2nd largest city of Czech Republic
• Initial Accommodation - 2 weeks accommodation provided by the company on joining
• Training opportunities - Professional training provided by experts for eligible employees - Six Sigma Green Belt, ITIL, Analytical Skills, Innovative Thinking, Leadership Training, MS Office etc.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.