- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura na trhu již přes 25 let specializující se na nábor zaměstnanců pro naše zákazníky po celé ČR. Hledáme zodpovědného personalistu, který bude zodpovědný za nábor ukrajinských pracovníků.
-aktivní vyhledávání, oslovování a nábor ukrajinských pracovníků pro naše klienty z různých odvětví
-komunikace s ukrajinskými uchazeči o zaměstnání a koordinace těch stávajících
-příprava a zpracování dokumentace
-asistence při řešení pracovně-právních záležitostí
K tomu všemu Ti bude k dispozici každé oddělení naší společnosti, abys mohl/a dosáhnout těchto cílů. Vše Tě samozřejmě naučíme a můžeš se těšit i na podporu svých kolegů a kolegyň.
-perfektní znalost českého a ukrajinského jazyka (slovem i písmem)
-zkušenost v oblasti náboru nebo koordinace pracovníků je velkou výhodou
-kontakty a styky v ukrajinské komunitě nebo zkušenosti s prací s ukrajinskými pracovníky
-výborné komunikační a organizační schopnosti
-schopnost pracovat samostatně i v týmu
-flexibilita a schopnost rychle se přizpůsobit měnícím se požadavkům
-zaškolení jako personální konzultant pro lepší pochopení našich interních procesů
-zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí personální agentury
-odpovídající finanční ohodnocení, které reflektuje Tvé zkušenosti a hlavně výsledky
-firemní benefity: příspěvky na stravování, bonusy za plnění firemních cílů, příspěvek na fyzické a duševní zdraví, firemní akce, firemní mobil/notebook

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.