O nás
Předmětem činnosti Orientálního ústavu AV ČR je vědecký výzkum v oblasti orientalistiky zaměřený zejména na dějiny národů Asie a Afriky, jakož i na jejich nábožensko-filozofické systémy, kulturu, jazyky a literaturu v období od starověku do současnosti. Svou činností Orientální ústav přispívá ke zvyšování úrovně poznání a vzdělanosti a k využití výsledků vědeckého výzkumu v praxi. Získává, zpracovává a rozšiřuje vědecké informace, vydává vědecké publikace (monografie, časopisy, sborníky apod.), poskytuje vědecké posudky, stanoviska a doporučení a provádí konzultační a poradenskou činnost. Ve spolupráci s vysokými školami uskutečňuje doktorské studijní programy a vychovává vědecké pracovníky. Veřejně přístupná knihovna, která je součástí OÚ, má ve svých fondech přes 270 tisíc svazků a patří mezi největší v rámci AV ČR.OÚ má společnou akreditaci doktorského programu s FF UK.
Náplň práce:
- administrativní zajištění a monitorování probíhajících projektů včetně zajištění smluv, organizace schůzek, pravidelného reportingu a přípravy průběžných a závěrečných zpráv o realizaci projektu ve spolupráci s řešitelským týmem, komunikace s poskytovateli a projektovými partnery;
- metodická podpora řešitelů dle platných pravidel jednotlivých poskytovatelů, kontrola grantových smluv, sledování plnění grantových projektů a jejich rozpočtů;
- monitoring relevantních národních i mezinárodních grantových výzev, vyhledávání nových grantových příležitostí, analýza podmínek jednotlivých výzev a informování vedení;
- koordinace přípravy projektových návrhů – zahrnuje přípravu administrativních částí projektových žádostí a rozpočtu, celkovou finalizaci a kontrolu žádostí, kompletaci podkladů a spolupráci s projektovými koordinátory, komunikaci s grantovými agenturami;
- podpora projektových týmů (přijímání mezinárodních hostů a pracovníků, pomoc při organizaci workshopů a seminářů);
- spolupráce s personálním a ekonomickým oddělením a s vědeckými garanty a garantkami projektů zodpovědnými za věcné plnění projektů;
- zpracovávání a archivace projektových dokumentů.
Co od Vás očekáváme:
- relevantní vysokoškolské vzdělání;
- zkušenosti s administrací projektů financovaných z veřejných zdrojů;
- výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem)
- anglický jazyk slovem i písmem, min. úroveň B2 (častá komunikace);
- schopnost orientace ve finančních pravidlech a zadávacích dokumentacích;
- pokročilá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook);
- schopnost samostatného řešení úkolů i týmové práce (sdílení informací, koordinace činností, jednání s lidmi);
- strategické uvažování a organizační schopnosti;
- pečlivost, zodpovědnost, proaktivní přístup a orientace na výsledky
Výhodou je:
- orientace v dotačních programech pro vědu a výzkum v ČR i Evropě (např. OP VVV, GAČR, TAČR, OP JAK, Horizon Europe);
- zkušenost s administrací grantů, finanční a projektovou správou projektů a vykazováním prostředků od (mezi)národních poskytovatelů (např. MŠMT, TAČR, GA ČR, HE);
- znalost akademického nebo výzkumného prostředí;
- vzdělání v oblasti projektového managementu či ekonomie;
- zkušenost s jednáním se zahraničními partnery a institucemi.
Co Vám můžeme nabídnout:
- příležitost kariérního růstu v oblasti projektového řízení, pestrá pracovní náplň;
- příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, možnost využít zaměstnanecké školky a škálu dalších benefitů AV ČR;
- možnost flexibilní pracovní doby a částečné práce z domova;
- hrubá mzda cca. 50.000 Kč / měsíc pro plný úvazek dle kvalifikace a praxe
- nástup dle dohody – pozice je otevřena.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Firemní školka