- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ Máte zkušenosti v rámci dopravy nebo spedice v obchodním oddělení?
✅ Jste komunikativní a energický člověk s orientací na výsledek?
✅ Baví Vás rozšiřování klientské sítě a prohlubování spolupráce se stávajícími zákazníky?
Domluvíte se anglicky a láká Vás mezinárodní prostředí firmy?
Nebo máte zkušenosti z pozice disponenta/dispečera a chtěl/a byste se posunout do obchodu?
Vaším zaměstnavatelem bude spediční firma, která zajišťuje všechny typy mezinárodní přepravy.
Nebudete muset moc cestovat, práce se dá zvládat převážně od stolu z kanceláře či domova. Pokud máte ale zkušenosti i s osobním jednáním, tak Vás na jednání rádi vyšleme i osobně.
Zázemí je v kanceláři, odkud si domlouváte online schůzky s novými klienty, prohlubujete obchodní vztahy s těmi stávajícími a máte na starosti poptávky od společností, které se na Vás samy obrátí.
Kromě práce v kanceláři Vás čeká i pár schůzek měsíčně přímo u zákazníka.
Hodit se Vám bude i komunikativní znalost angličtiny
- práce ve fajn týmu mezinárodního prostředí na Praze 5
- možnost velké flexibility, možnost homeoffice až 2x týdně
- parkovací místo před kanceláří
- notebook a telefon s tarifem pro soukromé účely
- 5 týdnů dovolené
- Multisport karta
- firemní soutěž o zahraniční pobyt a týden volna navíc
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?