- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✔ Práci pro Vás máme třeba Brně (ale i v okolí, na pohovoru si můžete vybrat z firem, které u nás zaměstnance do kmene poptávají)
✔ Budete pracovat v super týmu a podílet se na rozvoji pobočky.
✔ Pozice jsou vhodné pro zkušené i juniorní kandidáty.
✔ Šikovným disponentům nabízíme do budoucna kariérní růst, možnost vedení vlastního týmu apod.
✔ Umíte anglicky nebo německy? Alespoň jeden jazyk je nutný!
✔ Hodit se bude zkušenost se zprostředkováním mezinárodních kamionových přeprav, znalost celého průběhu přeprav a procesu zpracování od přijetí objednávky pro fakturaci, orientace v cenách na trhu, rizicích dopravy výhodou, ale ne podmínkou.
✔ Juniory zaučíme!
✔ Budete potřebovat angličtinu nebo němčinu (úroveň B1/B2)
... Koordinace pozemních přeprav, sledování zásilek, vytěžování vozidel
... Sjednávání optimálních podmínek pro přepravy
... Komunikace s dopravci, řidiči, zákazníkem a s kolegy z dalších oddělení
... Práce s příslušnou dokumentací
... Řešení operativních problémů, organizace nakládek, vykládek
✔ Zajímavé finanční ohodnocení, které bude odpovídat Vašim zkušenostem - juniorní/seniorní pozice
✔ Zaměstnanecké benefity
✔ Kariérní růst pro šikovné snaživé zaměstnance
✔ Počítáme s Vámi dlouhodobě!
✔ Přijmeme Vás do do super kolektivu!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.