O nás
Jsme ENERGON Consulting, centrum sdílených služeb, které bylo založeno v roce 2018 s cílem poskytovat podporu společnostem v rámci skupiny ENERGON HOLDING. Naše služby zahrnují finanční řízení, vedení účetnictví, správu IT, HR a organizační rozvoj.
Díky menší velikosti našeho týmu, který čítá kolem dvaceti lidí, se nám daří udržovat vřelou a kolegiální atmosféru. Podle nedávného průzkumu naši zaměstnanci nejvíce oceňují přátelský kolektiv, férový přístup, kvalitu práce svých týmů a benefity.
ENERGON HOLDING je česká skupina, která se již 25 let specializuje na služby a technologické dodávky v oblasti energetiky.
Co vás čeká
- Kompletní vedení finančního účetnictví včetně měsíčních a ročních závěrek,
- evidence a kontrola účetních dokladů,
- účetní zpracování vydaných a přijatých faktur,
- účtování provozních výdajů a bankovních výpisů, účtování úvěrů,
- zajišťování plateb závazků,
- evidence a zpracování přiznání k DPH,
- účtování závěrkových operací, sestavování účetních výkazů, kontrola včasnosti termínů,
- spolupráce s finančním ředitelem, daňovým poradcem a auditorem.
Co vám nabídneme
Bude se vám u nás líbit, pokud preferujete pestrou práci. Můžete se těšit na přátelské kolegy, kteří vás zaučí a nenechají v nesnázích, odborné vzdělávání, plně hrazené kurzy angličtiny, odměny k základní mzdě, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, zajímavé firemní akce zaměřené na sport i kulturu včetně velkolepého ENERGON Festivalu, stravenkový paušál a drobné občerstvení v kanceláři, které vždy přijde vhod.
Kancelář máme v Dobříši, pracovat můžete ale i z domova. Přímo u budovy nebo v blízkém okolí se dá pohodlně zaparkovat.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Praxi na obdobné pozici,
- výbornou znalost účetnictví, orientaci v daňových zákonech a souvisejících předpisech,
- schopnost proaktivního a samostatného přístupu k práci,
- chuť učit se novým věcem a spolupracovat v týmu,
- smysl pro zodpovědnost, důslednost a pečlivost při práci,
- příjemné a profesionální vystupování, proklientský přístup,
- uživatelskou znalost aplikací Microsoft 365,
- výhodou je zkušenost s programem Microsoft Dynamics 365 Business Central nebo SAP a zkušenost s vedením účetnictví pro externí klienty.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti