- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ akvizice
✅ angličtina
✅ zaměření na dekorace a kancelářský sortiment
✔ velkou flexibilitu
✔ možnost práce z domova, bydliště můžete mít kdekoliv po celé ČR.
✔ atraktivní bonusy, mzdu dle výsledků (cca 40.000 až 80.000 Kč), ale je to na Vás, strop nemáme
✔ 5 týdnů dovolené
✔ možnost spolupráce na HPP/IČO
Vaším úkolem bude prezentace našich výrobků v obchodních řetězcích (food, nonfood - hobby markety, knihkupectví, papírnictví, potravinové řetězce, další malí klienti)
👉 Jako obchodník junior budete dělat práci od stolu (indoor sales) - volat zákazníkům a informovat je o produktu, podmínkách
👉 Budete hledat nové zákazníky pro nový sortiment samolepek a dekorací mimo obchodní řetězce,
👉 zaměříte se na internetové obchody a menší společnosti kancelářského typu, hračkářství, prodejce telefonů a příslušenství, auto motoj apod.
👉 Jako obchodník senior se budete starat také o navolání zákazníků, ke kterým se poté vydáte na jednání.
👉 Budete jezdit na schůzky, posílat předváděčky řešit ceny, sortiment, obměnu sortimentu, zjišťovat prodejnost, zpětné vazby, dodávat vzorky, ladit obchodní podmínky, určovat, jak se bude sortiment na prodejně prezentovat, monitorovat konkurenci atd.
👉 Vaším úkole bude dostat produkty do řetězců, obchodů, hledání nových partnerů.
👉 Budete se starat o sortiment pro dekoraci domů, tapety, samolepky na stěny, a další produkty samolepek a zdobení (licenční zboží).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.