- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✔ Budete aktivně vyhledávat obchodní příležitosti a budovat dlouhodobé vztahy v oblasti kamionových přeprav, prezentovat nabídky.
✔ Je třeba, abyste se dobře orientoval/a v oblasti dopravy, spedice, logistiky.
✔ Nabízíme pozice pro kandidáty z pozemních přeprav, uvítáme obchodní i operativní praxi v oboru
✔ zkušenosti na obchodní pozici, ideálně v oblasti dopravy či spedice nebo zkušenosti z pozice disponent, logistické vzdělání apod.
✔ komunikativní znalost AJ nebo NJ
✔ musíte umět komunikovat s klienty, vyjednávat o podmínkách spolupráce, být proaktivní a nebát se oslovit klienty
✔ musíte být aktivní řidič sk. B
✔ Aktivní vyhledávání nových zákazníků
✔ Analýza potřeb klientů
✔ Jednání a péče o stávající zákazníky
✔ Zpracování cenových nabídek – přepravní služby i logistika
✔ Tvorba a prezentace nabídek
✔ Reporting vedení společnosti
✔ Spolupráce s dalšími odděleními ve firmě
✔ Atraktivní finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a výsledků (fixní plat + bonusový systém dle výsledků)
✔ Zaměstnanecké benefity - dovolená, stravenky, auto atd.
✔ Práce u ověřeného stabilního zaměstnavatele na HPP
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?