- Plný úvazek

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
FINANČNÍ PORADCE A DALŠÍ POZICE. Co je poradenská banka? Proč vás nadchne? 🩵
Otevíráme novou pobočku Partners banky v Praze. Vyberte si pracovní pozici a pošlete nám CV. Vítáme jak zkušené kolegy/ně, tak lidi bez praxe ve financích. Zažívejte pocit smysluplné práce ve prospěch klientů. Pomáhejte jim naplnit finanční cíle a sny. V Partners bance nabízíme finanční produkty několika desítek finančních institucí, takže pro klienty vyberete vždy to nejlepší.
Tyto pozice jsou zatím volné
🙋♂️ Finanční poradce - s praxí i bez zkušeností
🙋♀️ Investiční poradce - zkušený specialista v investicích
🙋♂️ Hypoteční poradce - zkušený specialista na hypotéky
🙋♀️ Asistent/ka poradců - administrativní pomoc poradcům
Práce finančního poradce a asistenta je vhodná i pro čerstvé absolventy škol nebo zájemce bez zkušeností v oboru financí. Díky propracovanému systému vzdělávání vás na novou práci dobře připravíme.
40 000 Kč až 100 000+ Kč měsíčně
Garantujeme rozumný pevný výdělek. Celkový příjem poradců závisí na získávaných dovednostech a individuálních výsledcích práce. Takto obvykle rostou výdělky finančních poradců:
💰 50 000 Kč po půlroce obvykle vydělává průměrný poradce, nadprůměrní mají více.
💰 70 000 Kč po roce obvykle vydělává průměrný poradce, nadprůměrní mají více.
💰 100 000 - 150 000 Kč po 3 až 5 letech obvykle vydělává řada kvalitních poradců.
Další benefity
💰 Kvartální bonus až 30 000 Kč dle výsledků poradce
💰 Roční bonus podle výsledků celé pobočky
💰 Výhodné sazby na hypotéku a další produkty
💰 Příspěvek na penzijní spoření
💰 Příspěvek na životní pojištění
💰 Příspěvek na stravování
💰 Příspěvek na sportovní aktivity
💰 A další výhody
Poznáte se? Ozvěte se
✅ Umíte naslouchat lidem. Chápete, co sdělují a co potřebují.
✅ Mluvit s lidmi osobně či telefonicky je pro vás hračka, baví vás to.
✅ Umíte hodně zabrat v práci či vzdělávání, když je to potřeba.
✅ Povahou jste aktivní až trochu akční, nesedíte s rukama v klíně.
✅ Dokážete se učit nové věci a postupy, přijmout je a dodržovat je.
✅ Bez větších ostychů zkoušíte nově nabyté dovednosti a postupy.
✅ Ovládáte počítač a kancelářskou techniku, znáte Microsoft Office.
Co dělá finanční poradce. Krok po kroku
Jsme poradenská banka, takže nabízíme finanční produkty desítek finančních institucí. Pro klienty najdete vždy to nejvýhodnější. Na tvorbu finančních plánů vás dobře připravíme.
Pomůžeme vám
Kariérní růst je možný
🚀 Z asistentů se stávají finanční poradci. Z poradců vyrostou specialisté na vybrané služby nebo poradci pro VIP klienty. Časem můžete zastávat manažerskou pozici v rámci pobočky nebo řídit vlastní pobočku.
Podmínky
👉 Maturita v jakémkoliv oboru.
👉 Čistý trestní rejstřík. Výpis z rejstříku až po pohovorech.
👉 Výborná čeština, mluvená i psaná.
Parádní místo práce: Roztyly Plaza
📍 Pobočka vzniká v nové prestižní budově Roztyly Plaza, Tomíčkova 2427/2, Praha 4 Chodov. Metro a bus jsou hned u budovy. Parkování v budově možné. Kvalitní kantýna a fitness centrum na místě..
Forma práce: IČO nebo HPP
➡️ IČO s fixní mzdou nebo hlavní pracovní poměr. V případě práce na IČO pomůžeme se zřízením živnostenského listu a účetnictvím. Částečné přizpůsobení pracovní doby je možné.
Teď pošlete CV. Co dál? Kdy bude nástup?
1️⃣ Odpovězte na tuto nabídku, přiložte své CV.
2️⃣ Do 3 pracovních dnů se vám ozveme.
3️⃣ První pohovor bude on-line.
4️⃣ Druhý pohovor osobně v Praze.
5️⃣ Dáme vám jasný plán aktivit a školení.
🏁 Nástup v lednu 2025 i kdykoliv později v průběhu 2025.
Těšíme se na vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?