- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta, společnost poskytující komplexní poradenství v oblasti finančních služeb, hledáme nové posily na pozici Obchodního zástupce.
Hledáme vhodné kandidáty, kteří chtějí smysluplnou práci, za kterou budou adekvátně odměněni. Chcete se soustředit pouze na obchod? Žádný problém! O navolání schůzek se postará interní call centrum!
Tato pozice je vhodná především pro uchazeče, kteří mají předchozí zkušenost z pojišťovnictví nebo bankovního sektoru.
Co bude náplní Vaší práce?
- budování vztahů s klienty, zjišťování jejich potřeb, poskytování poradenství a realizace řešení na míru pro jednotlivé klienty
- rozšiřování portfolia klientů, otevírání nových obchodů
- administrativa, tvorba reportů, příprava a kontrola potřebné dokumentace
- příprava a realizace podkladů
Co od Vás očekáváme?
- dokončené SŠ vzdělání
- předchozí zkušenost z oblasti financí
- výborné komunikační schopnosti (český jazyk slovem i písmem), profesionální vystupování
- schopnost samostatně se rozhodovat, cílevědomost a aktivní přístup.
- chuť se dále rozvíjet a vzdělávat se
- flexibilitu a vysoké pracovní nasazení
- certifikace ČNB (nebo ochota ji absolvovat)
Co Vám můžeme nabídnout?
- nadstandardní finanční ohodnocení (50 000 - 70 000 Kč)
- spolupráce na ŽL
- možnost karierního postupu
- zázemí moderních kancelářských prostor
- místo, kde přátelský kolektiv není jen fráze
- tablet i k soukromým účelům
Oslovila Vás tato nabídka? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět! Zašlete mi Váš strukturovaný životopis pomocí odpovědního formuláře, nebo na mail e-mail přes
Budu se těšit na Váš kontakt!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?