- 29 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Brukov je významný tuzemský strojírenský výrobní podnik. Své výrobky vysoké kvality dodává úspěšně již řadu let průmyslovým podnikům na českém trhu i v zahraničí. Ve svém závodě v blízkosti Hradce Králové nabízí uvedenou pozici.
Chcete uplatnit a zúročit své dosavadní zkušenosti ve stabilní firmě s budoucností? Hledáte zajímavou práci? Pak je tato nabídka právě pro Vás! Staňte se součástí týmu dynamické strojírenské firmy z Královéhradecka, která stojí za svými lidmi.
- Základní administrativní činnost a organizační podpora pro řízení obchodního oddělení
- Příprava podkladů pro jednání
- Organizace porad a následného zápis
- Reporting – příprava a zpracování obchodních výsledků
- Kontrola aktivit obchodních zástupců
- Práce s informačním systémem – analýzy a reporty prodeje, vkládání a správa dat.
· Komunikace se zákazníky
- Evidence a zpracování nabídek, objednávek, faktur
· Další práce dle požadavků a potřeb obchodního ředitele a vedení společnosti.
- znalost německého/anglického jazyka podmínkou, kombinace obou jazyků výhodou
- výborné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a flexibilitu
- výhodou praxe v administrativě nebo obchodním oddělení
- řidičský průkaz sk. B
- uživatelská znalost MS Office
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
- zajímavé finanční ohodnocení
- pružná pracovní doba
- osobní benefity
- příspěvek na stravování
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?