- 40 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Brukov je významný tuzemský strojírenský výrobní podnik. Své výrobky vysoké kvality dodává úspěšně již řadu let průmyslovým podnikům na českém trhu i v zahraničí. Ve svém závodě v blízkosti Hradce Králové nabízí uvedenou pozici.
Chcete uplatnit a zúročit své dosavadní zkušenosti ve stabilní firmě s budoucností? Hledáte zajímavou práci? Pak je tato nabídka právě pro Vás! Staňte se součástí týmu dynamické strojírenské firmy z Královéhradecka, která stojí za svými lidmi.
- Základní administrativní činnost a organizační podpora pro řízení obchodního oddělení
- Příprava podkladů pro jednání
- Organizace porad a následného zápis
- Reporting – příprava a zpracování obchodních výsledků
- Kontrola aktivit obchodních zástupců
- Práce s informačním systémem – analýzy a reporty prodeje, vkládání a správa dat.
· Komunikace se zákazníky
- Evidence a zpracování nabídek, objednávek, faktur
· Další práce dle požadavků a potřeb obchodního ředitele a vedení společnosti.
- znalost německého/anglického jazyka podmínkou, kombinace obou jazyků výhodou
- výborné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a flexibilitu
- výhodou praxe v administrativě nebo obchodním oddělení
- řidičský průkaz sk. B
- uživatelská znalost MS Office
- práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
- zajímavé finanční ohodnocení
- pružná pracovní doba
- osobní benefity
- příspěvek na stravování
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.