- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
místo výkonu práce: Řipská č.p. 542/23, Vinohrady
kontak: Lovecká Jana, e-mail: e-mail přes
Obchodní ředitel koordinuje a zodpovídá za implementaci a rozvoj obchodní a prodejní strategie společnosti. Organizuje chod jednotlivých poboček a činnost obchodních zástupců.
Typické činnosti a pracovní náplň
" vytváří a implementuje obchodní strategii firmy,
" rozhodováním o využití jednotlivých typů prodejních kanálů nastavuje efektivní prodejní koncept,
" koordinuje jednotlivé pobočky a stanovuje jejich cíle a priority
" reprezentuje společnost při vytváření a udržování obchodních vztahů a jednání s partnery,
" nastavuje a měří klíčové indikátory výkonu (KPI) v prodejní síti,
" motivuje, hodnotí a kontroluje zaměstnance (prodejce a obchodní zástupce)
" sjednává strategická partnerství v oblasti prodeje s jinými firmami,
" nastavuje prodejní cíle a plánuje výši tržeb firmy.
Zkušenosti vhodné pro tuto pozici
" komplexní myšlení,
" přizpůsobivost (flexibilita),
" zvládání zátěžových situací,
" komunikační dovednosti,
" prezentační dovednosti,
" vyjednávací schopnosti,
" kritický pohled,
" organizační schopnosti,
" vnímání příležitostí a jejich kritické hodnocení,
" důvěra ve schopnosti ostatních,
" schopnost motivovat druhé,
" orientace na knižním trhu
" nadstandardní znalosti PC

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.