- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
📍Praha 6 | 💰 cca od 35–45.000 Kč | 💼 HPP – plný úvazek | 📅IHNED
✅ Hledáte stabilní dlouhodobou spolupráci na HPP?
✅ Máte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo logistiky a umíte pracovat v MS Excel nebo jste absolvent s logistickým/dopravním vzděláním?
✅ Hledám posilu do menšího sehraného týmu fajn kolegů, kde se řeší vše kolem zákaznických požadavků a spolupráci s dopravou, skladem, celním odd. apod.
• zpracování objednávek a požadavků zákazníků (příjem/výdej, doprava, balení, celní služby)
• komunikace se zákazníky, řidiči i kolegy napříč odděleními
• práce s daty v systémech TMS a WMS, práce s Excelovými tabulkami, vkládání a úprava dat
• koordinace mezi zákazníky, skladem, dopravou, celním oddělením a účtárnou
• spolehlivé a stabilní kandidáty, kteří umí komunikovat se zákazníky a zpracovávat administrativu
• kandidáty, kteří se umí domluvit v AJ nebo NJ (minimálně B1 - písemná i mluvená forma)
• kandidáty se znalostí Excelu (vzorce, práce s daty)
• kandidáty se zkušenostmi v zákaznickém servisu/logistice, vhodné i pro absolventy s logistickým/dopravním vzděláním 🎓
• mzda cca od 35 až 45.000 Kč - dle zkušeností
• plný úvazek, pracovní doba cca 8:00 –16:30
• 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál a další benefity
• stabilní a přátelský tým, dlouhodobá spolupráce na dobu neurčitou
• příjemné zázemí v Praze 6 s možností parkování

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.