⭕ Administrátor/specialista zákaznického servisu - Logistika – Praha 6

Praha
35.000 – 45.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Kontakt
Bc. Romana Koudelková, zobrazit tel. číslo

O nás

ProfesKontakt, s.r.o.

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.

O nás

📍Praha 6 | 💰 cca od 35–45.000 Kč | 💼 HPP – plný úvazek | 📅IHNED

✅ Hledáte stabilní dlouhodobou spolupráci na HPP?
✅ Máte zkušenosti ze zákaznického servisu nebo logistiky a umíte pracovat v MS Excel nebo jste absolvent s logistickým/dopravním vzděláním?
✅ Hledám posilu do menšího sehraného týmu fajn kolegů, kde se řeší vše kolem zákaznických požadavků a spolupráci s dopravou, skladem, celním odd. apod.

💼 Co Vás čeká?

• zpracování objednávek a požadavků zákazníků (příjem/výdej, doprava, balení, celní služby)
• komunikace se zákazníky, řidiči i kolegy napříč odděleními
• práce s daty v systémech TMS a WMS, práce s Excelovými tabulkami, vkládání a úprava dat
• koordinace mezi zákazníky, skladem, dopravou, celním oddělením a účtárnou

🎯 Koho hledáme?

• spolehlivé a stabilní kandidáty, kteří umí komunikovat se zákazníky a zpracovávat administrativu
• kandidáty, kteří se umí domluvit v AJ nebo NJ (minimálně B1 - písemná i mluvená forma)
• kandidáty se znalostí Excelu (vzorce, práce s daty)
• kandidáty se zkušenostmi v zákaznickém servisu/logistice, vhodné i pro absolventy s logistickým/dopravním vzděláním 🎓

💰 Co nabízíme?

• mzda cca od 35 až 45.000 Kč - dle zkušeností
• plný úvazek, pracovní doba cca 8:00 –16:30
• 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál a další benefity
• stabilní a přátelský tým, dlouhodobá spolupráce na dobu neurčitou
• příjemné zázemí v Praze 6 s možností parkování

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště

Sídlo firmy

ProfesKontakt, s.r.o.
Dělnická 213/12
170 00 Praha

IČO: 49689207
Datová schránka: xjjux2f
Další informace:
GPS: 50.1031511,14.4496276,
S-JTSK: -740800.86 -1041552.17, RUIAN: 25914260

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?