- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Požadavky na uchazeče:
Splnění kvalifikačních požadavků dle stavebního zákona. Kvalifikační požadavky splňuje:
• autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství,
• fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činností ve veřejné správě, nebo
• fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě,
• fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání a výjimku z kvalifikačního požadavku vzdělání udělenou dle § 195 odst. 1 zákona č. 183/2006 Sb., nebo dle § 45 odst. 1 zákona č. 283/2001 Sb.
Další požadavky:
• řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič),
• výborná znalost práce v SW programech ArcMap a ArcPro (důležité pro zpracování územně analytických podkladů a také ověření souladu ÚPD s požadavky jednotného standardu),
Výhodou je:
• osvědčení o vykonání zkoušky zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování,
• dobrá znalost práce s mapovými podklady a mapovými službami,
• znalost stavebního zákona a jeho prováděcích právních předpisů,
• znalost práce v Národním geoportálu územního plánování.
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
• spolehlivost,
• psychická odolnost,
• analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost,
• výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office,
• možnost přesčasové práce,
• ochota dál se vzdělávat.
více informací na úřední desce Města Blatná www.mesto-blatna.cz
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní Sick Days, stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč/měs., osobní přístup během.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?