- Plný úvazek
Do svého týmu hledáme kolegu na pozici Administrátor zákaznického centra do našeho servisního oddělení v Poděbradech, které zajišťuje servis pro naše produkty. Pracovní poměr je na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Náplň práce:
- zpracování telefonických, písemných a elektronických dotazů zákazníků
- kompletní správa agendy reklamací, jejich registrace
- aktivní vedení komunikace se zákazníkem
- zajišťování administrativní podpory servisnímu oddělení
- práce s interním ERP systémem, MS Office
Nejedná se o telemarketing!
Požadujeme:
- aktivní znalost FJ na středně pokročilé úrovni
- angličtina VÝHODOU
- zkušenost na obdobné pozici alespoň 1 rok s využitím cizích jazyků
- zkušenost s ERP systémem – SAP výhodou
- řidičský průkaz sk.B
- odolnost vůči stresu
- samostatnost
- komunikativnost
- zodpovědnost
- flexibilita
- týmovost
Místo výkonu práce Praha, zaučení cca 2–3 měsíce částečně probíhá i na pracovišti v Poděbradech.
Nabízíme:
- práci v jednosměnném provozu
- dotovaná podniková jídelna- výběr z pěti jídel denně za zvýhodněnou cenu
- možnost využívání zvýhodněných firemních mobilních tarifů pro soukromé účely
Pro zařazení do výběrového řízení zašlete svůj životopis ve strukturované formě na email