Logistik / Zákaznický Servis

Klášterec nad Ohří
45.000 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

  • Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP
  • Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
  • Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
  • Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků
  • Provádí společně s obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)
  • Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek
  • Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
  • Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům
  • Sledování spokojenosti zákazníků
  • Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům
  • Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami
  • Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat

POŽADAVKY:

  • Minimálně 3 až 5 let zkušeností na obdobných pozicích v průmyslových odvětvích, nejlépe v automobilovém sektoru
  • Zkušenosti s logistikou
  • Schopnost být rozhodný a snadno se rozhodovat
  • Zaměření na detail, analýzu a kritické situace
  • Schopnost jasně komunikovat a vyjednávat
  • Výhodou znalost LEAN výroby (VSM, 5S, SMED, …)
  • Velmi vysoká úroveň angličtiny (denní používání)

BENEFITY:

  • Stabilní mezinárodní společnost s týmem profesionálů, možnost kariérního růstu
  • Příspěvek na volnočasové aktivity formou Flexi passů
  • Příspěvek na dojíždění, dopravu
  • Týden dovolené navíc (25dní)
  • Příspěvek na penzijní připojištění

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

FORNICA cosmetics s.r.o. | FORNICA cosmetics s.r.o. | Sokolov Sokolov
  • 32 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 8. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
CHB LOGISTICS s.r.o. | CHB LOGISTICS s.r.o. | Most Most
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
Simoldes Plasticos Czech s.r.o. | Simoldes Plasticos Czech s.r… | Rychnov nad Kněžnou Rychnov nad Kněžnou
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
Sodecia Automotive Liberec s.r.o. | Sodecia Automotive Liberec s… | Liberec Liberec
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. října
Zbytovský s.r.o. | Zbytovský s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o., FORNICA cosmetics s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., HOFMANN WIZARD s.r.o., JCOS s.r.o., HUMANIC CZ spol. s r.o., Správa železnic, státní organizace, Česká spořitelna, a.s., Imperial Karlovy Vary a. s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., DISPONERO s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., PATOK a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., HEROS servis s.r.o., Elflein Transport s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Modivo Czech, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, CHB LOGISTICS s.r.o., Libor Mrkos, T-Mobile Czech Republic a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Zahradník / Zahradnice, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Provozní manažer / manažerka, Konstruktér / Konstruktérka, Kontrolor / Kontrolorka, Mistr / Mistrová, Technik / technička ve strojírenství, Technolog / technoložka ve strojírenství, Laborant / Laborantka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Most, Karlovy Vary, Louny, Kolová, Celá ČR, Dvory, Karlovy Vary, Kralovice, okres Plzeň-sever, Karlovy Vary, centrum, Jenišov, Klášterec nad Ohří, Chomutov, Sokolov, Bílina

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto automobil zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT