O nás
Mezinárodní výrobce špičkových technických produktů známé značky hledá pro své rozšiřující se distribuční centrum v lokalitě Brna kolegyni/kolegu na pozici
Specialista zákaznického servisu a zpracování objednávek
Účelem vaší činnosti bude zajistit dodání zákazníky poptávaných produktů z distribučního centra na místo určení zákazníkům zejména v zemích Evropy, Ameriky, Asie.
Vašimi úkoly bude:
- Zpracovávat poptávky objednávky anglicky hovořících zákazníků, kteří je zadávají prostřednictvím zákaznického portálu
- Kontakt se zákazníky - telefonicky, mailem - upřesňování jejich požadavků, sledování plnění objednávek, řešení neshod
- Spolupráce s kolegy z nákupu, logistickou firmou
- Vedení administrativy související s vyřízením objednávky, fakturace, příprava celních dokladů
- Reporting
Co od Vás očekáváme:
- Velmi dobrou znalost angličtiny
- Alespoň 2 roky praxe v obchodním oddělení, nákupu, logistice, zákaznickém servisu výrobní nebo obchodní firmy se zaměřením na kontakt se zákazníky ze zahraničí ohledně jejich poptávek, realizace zakázek, vedení související adminitrativy
- Komunikační dovednosti
- Vítáme praxi se SAP nebo podobným systémem
- Pečlivost a analytické dovednosti pro práci s daty
Nabízíme:
- Možnost částečné práce z home office (cca 50%)
- Velmi dobrý fixní plat + sjednané finanční bonusy
- příspěvek na životní pojištění
- stravenky
- týden dovolené navíc
- práci ve fungujícím týmu se skvělou atmosférou
- smlouvu na dobu neurčitou
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště