- 60 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ Uvítáme zkušenosti na pozici hlavní účetní
✅ Znalost AJ/NJ výhodou, stačí základní písemná forma
✅ Postaráte se o 6členný tým, vedení účetnictví, finanční reporting, závěrky, agendu daní atd.
✅ Implementace SAPu a profesní růst
• Zodpovědnost za kompletní vedení účetnictví a za účetní závěrky
• Sledování daňové legislativy a její aplikace v praxi, spolupráce s daňovým poradcem a auditorem
• Řízení a podpora účetního týmu – motivace, hodnocení, školení
• Kontrola práce kolegů a nastavování optimálních procesů - kontrola správnosti, zaškolení, zodpovědnost za produktivitu a kvalitu
• Sestavování ekonomických a statistických přehledů
• Agenda DPH a dalších daní
• Reporting
• Práce v účetním systému a MS Excel, implementace SAPu
• Možnost budoucího kariérního růstu do role finančního manažera
• Plné zaškolení od stabilní a loajální kolegyně, která za agendu odpovídá mnoho let odchází do důchodu
• Zkušené kandidáty s praxí na pozici hlavní účetní
• Kandidáty, kteří jsou schopní postarat se o proces přechodu na nový systém - SAP
• Kandidáty, kteří se orientují v účetních a daňových předpisech
• Pečlivé analytiky, kteří mají smysl pro detail
• Týmové hráče se schopností vést a motivovat podřízené
• Mzda podle zkušeností a lákavé benefity - cca od 60-70.000 Kč
• 5 týdnů dovolené, možnost HO dle potřeby, stravenky, příspěvek na penzijko, flexibilní pracovní doba, jazykové kurzy
• Práci u stabilního ověřeného zaměstnavatele na HPP ve stabilním fajn kolektivu, počítáme s Vámi dlouhodobě

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.