- 28 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme POS továrna. Navrhujeme a vyrábíme POS materiály, reklamní stojany a poutače v atraktivním designu a perfektní kvalitě.
Naše společnost SÁRA byla založena na podzim roku 1992.
Sídlo firmy a výrobní prostory jsou v Brně na ulici Podnásepní 450/1a. Zde jsou soustředěny strojové sekce výroby, sklady a i design studio, ve kterém budeš pracovat. Pro zajištění většího komfortu zákazníkům byla v roce 1995 založena prodejní kancelář a showroom v Praze.
Od roku 2001 jsme členem POPAI (Point of Purchase Advertising International). Členstvím v POPAI zaručujeme vysoký standard kvality zboží i služeb.
Po více než 30 letech na trhu se dnes řadíme k leaderům na poli POS v Evropě a exportujeme do řady zemí po celém světě.
Chceš být součástí tvorby našich jedinečných produktů? Přidej se k nám jako Produktový designér/ka POS materiálů a dejme společně život novým nápadům. Hledáme kreativního a technicky zdatného člověka, který se nebojí nových výzev a rád pracuje v dynamickém prostředí.
Tvoř budoucnost našich produktů:
Navrhuj inovativní POS materiály, od vybavení prodejen až po malé předměty na podporu prodeje.
Od nápadu k realizaci:
Budeš zodpovědný/á za celý proces, od počáteční koncepce až po finální realizaci.
Spolupráce v týmu:
Úzce spolupracuj s obchodním oddělením a dalšími členy týmu na realizaci projektů.
Technická preciznost:
Vytvářej 3D modely a technickou dokumentaci pro bezproblémovou výrobu.
Kreativita a smysl pro detail:
Schopnost přemýšlet originálně a vytvářet funkční a vizuálně atraktivní návrhy.
Znalost 3D modelování:
Perfektní ovládání Rhinoceros a zkušenosti s dalšími software (např. Adobe Illustrator a InDesign).
Technické znalosti:
Schopnost číst a vytvářet technické výkresy.
Komunikativnost:
Snadná komunikace s kolegy z různých oddělení (obchod, výroba, marketing, apod.).
Samostatnost:
Schopnost pracovat samostatně a zodpovědně.
Znalost AJ výhodou:
Cizí jazyk využiješ především pro komunikaci se zahraničními partnery.
Zkušenosti s výrobou POS materiálů výhodou:
Ale není podmínkou, důležitější je pro nás tvůj potenciál.
Řidičský průkaz typu B:
I když máme šikovný realizační tým, tak je někdy lepší zkontrolovat průběh instalace osobně na místě.
Znalost SAP výhodou:
Projekty řídíme pomocí informačního systému SAP, proto je znalost systému výhodou.
Znalost výrobní dokumentace výhodou:
Zkušenost s návrhem nebo tvorbou výrobní dokumentace ve výrobní společnosti je u této pracovní pozice značnou výhodou.
Profesní růst:
Možnost se podílet na rozvoji nových produktů a získat cenné zkušenosti v oblasti designu a výroby.
Přátelské prostředí:
Budeš součástí malého, ale šikovného týmu, ve kterém se podporujeme a společně slavíme úspěchy.
Flexibilita:
Nabízíme částečně flexibilní pracovní dobu.
Atraktivní benefity:
Stravenkový paušál, zdravotní volno – sickdays a další.
Stabilní zázemí:
Staneš se součástí úspěšné české společnosti s více než 30 letou tradicí.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.