- Plný úvazek
Pro našeho klienta, velmi úspěšnou a prestižní investiční společnost, hledáme samostatné a motivované kandidáty na pozici
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Minimálně dvouletá praxe
- Znalost procesu získávání a výběru pracovníků
- Znalost aktuální legislativy
- Znalost MS Office (Excel, Outlook, Power Point)
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti a dovednosti
- Samostatnost, iniciativa a chuť na sobě pracovat
- Profesionalita, loajálnost a zodpovědnost
Popis pracovní činnosti:
Zajištění administrativy spojené s nástupem či odchodem zaměstnanců
Zodpovědnost za přípravu a aktualizaci pracovních smlouvy, dodatků a mzdových výměrů
Evidence personálních dat zaměstnanců
Vedení agendy zdravotních prohlídek a spolupráce s dodavatelskou firmou
Kontrola platnosti pracovních smluv, komunikace s liniovými manažery o jejich prodloužení
Příprava jednoduchých statistik a reportů
Podíl na zajišťování pravidelných předepsaných školení a na dalších vzdělávacích formách + správa e-learningu
Nabízíme:
- Plat 30–35.000 Kč
- Možnost seberealizace a dalšího profesního růstu a postupu
- Podíl na tvorbě procesů v zavedené organizační struktuře
- Nadstandardní a příjemné pracovní prostředí
- Pracoviště v centru Prahy hned u metra



