- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou.
Můžeme Ti nabídnout pestrou agendu při zajištění životního cyklu zaměstnance u nás v Chemoplastu.
Baví tě komunikace, organizace, práce v Excelu?
Rád/a by jsi se podílela na Interní komunikaci?
Dokážeš pomoci s náborem?
Chceš se podílet na zajištění nástupu nováčků?
Pomoci s rozvojem zaměstnanců?
Pokud jsou tvé odpovědi ANO, využij šanci a staň se součásti naši firmy.
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Pomoc s náborem a jeho organizací
Vedení personální agenty a školení
Aktivní spolupráce na rozvoji zaměstnanců společně s externistou
Správa benefitů a průzkumy spokojenosti našich lidí
Ad-hoc analýzy
Pomoc se zavedením HR projektů, jako jsou popisy práce, směrnice, odměňování
komunikace napříč firmou
Jak si tě představujeme?
Fajn kolegyně/kolega, který je pracovitý, pečlivý, komunikativní a umí si kolem sebe a u sebe vše zorganizovat.
Jsi schopen se 100% soustředit na jednotlivé úkoly, které včas dokončíš.
Řád je pro tebe důležitý a také jsi schopen sám nový postup vymyslet a uvést do praxe.
Bez čeho se neobejdeš?!
Práce s Excelem na uživatelské úrovni
Znalost zákoníku práce a personální administrativy výhodou
Vyzrálost a schopnost přizpůsobit se vyvíjejícímu se a měnícímu se prostředí
Znalost AJ výhodou
Znalost práce v personálním systému výhodou
Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost, komunikativnost
Na co se u nás můžeš těšit?
Odpovídající ohodnocení včetně benefitů
Dlouhodobou jistotu práce, v malém týmu
Velkou podporu na začátku i v průběhu spolupráce, do všeho tě prakticky zaučíme
Šanci uplatnit své schopnosti a kariérně se rozvíjet
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, navýšení základní výměry dovolené podle odpracovaných let.
Pokud jsi dočetl/a až sem, zaujala tě naše nabídka, neváhej nás kontaktovat. Těšíme se na Tebe.
Kontakt možný mailem nebo telefonicky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?