- 29 135 – 32 500 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Oznámení o volném pracovním místu
Městská část Praha 3, Havlíčkovo náměstí 700/9, přijme referenta/referentku oddělení sociální práce odboru sociálních věcí – sociální pracovník/pracovnice.
Platová třída 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), s příplatkem zvláštním ve výši 1 000,--Kč dle ustanovení § 8 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,-- Kč do 21 000,--Kč. Nástup dohodou. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD a RD) cca na 3 roky.
Požadavky:
splnění podmínek podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách
1) vyšší odborné vzdělání v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
2) vysokoškolské v oboru sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika,
3) jiné vysokoškolské vzdělání než sociálního zaměření při podmínce absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů ve výše uvedených oblastech v rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání sociálního pracovníka v trvání nejméně 5 let (splnění podmínky do 31. 12. 2016).
Praxe:
praxe v sociální oblasti výhodou.
Požadované znalosti:
znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách výhodou.
Další požadavky:
znalost práce na PC, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, psychická odolnost, časová flexibilita
Hlavní náplň práce:
komplexní výkon péče o seniory a osoby se zdravotním postižením. Provádění sociálního šetření, přímé práce s klientem a depistážní činnosti. Poskytování základního i odborného sociálního poradenství a další činnosti podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, služební telefon, zvýhodněné partnerské SIM, příspěvek na MHD.
Forma přihlášky:
přihlášky včetně profesního životopisu a kopie dokladu nejvyššího dosaženého vzdělání zasílejte na emailovou adresu e-mail přes zobrazit tel. číslo .
, nejpozději do 30. 1. 2024. V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucí oddělení sociální práce odboru sociálních věcí paní Bc. Zdeňku Hoškovou, e-mail: , tel:.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?