Referent/ka odd. sociální práce - veřejný opatrovník OSV, MČ Praha 3

Žižkov, Praha
34.000 – 55.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3 zastoupená tajemnicí městské části vyhlašuje dne 6. 11. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/referentka oddělení sociální práce odboru sociálních věcí (veřejný opatrovník)

 
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 26 680,--Kč do 38 570,--Kč podle započitatelné praxe, zaručený plat ve výši 33 280,--Kč), s příplatkem zvláštním ve výši 1 000,--Kč dle ustanovení § 8 nařízení vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,-- Kč do 21 000,--Kč. Nástup 1. 1. 2026 nebo dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt– nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání:
splnění podmínek podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách

1) vyšší odborné vzdělání v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost

2) vysokoškolské v oboru sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika

3) jiné vysokoškolské vzdělání než sociálního zaměření při podmínce absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů ve výše uvedených oblastech v rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání sociálního pracovníka v trvání nejméně 5 let (splnění podmínky do 31. 12. 2016),

požadovaná praxe: praxe v sociální oblasti výhodou,

požadované znalosti: znalost zákona o sociálních službách výhodou,

další dovednosti, schopnosti: znalost práce na PC, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, psychická odolnost, časová flexibilita

Hlavní náplň práce
-výkon veřejného opatrovnictví,

- cílené sociální šetření,

- poradenská pomoc osobám s omezenou svéprávností,

- zastupuje opatrovance u soudu,

- provádí úkony při péči o osoby s omezenou svéprávností,

- podílí se na zajišťování potřeby poskytování soc. služeb atd.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits nebo MultiSport (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, případně DIP) nebo na životní pojištění, příspěvek na jízdné ve výši ročního kuponu MHD (3 650,--Kč).
 
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd),

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:

a) jméno, příjmení a titul uchazeče,

b) datum a místo narození uchazeče,

c) státní příslušnost uchazeče,

d) místo trvalého pobytu uchazeče,

e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,

f) datum a podpis uchazeče.

K přihlášce se připojí tyto doklady:

a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.

c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii).

Zájemce předloží doklady v originále/ověřené kopii podle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Způsob podání

- prostřednictvím služeb České pošty (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),

- osobně do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo nám. 700/9, Praha 3 (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),

- e-mailem na adresu podatelny (obdržíte automatické oznámení o doručení, v případě, že se tak nestane – není doručeno), do předmětu uveďte VŘ a název pracovní pozice,

- prostřednictvím datové schránky – eqkbt8g.

Nabídky zasílejte nejpozději do 26. 11. 2025. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo

 
Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!