- Plný úvazek

Město Slatiňany je přívětivá samospráva s dlouholetou tradicí a zodpovědným přístupem k veřejné správě. Městský úřad zajišťuje efektivní chod města a poskytuje služby v oblasti administrativní, sociální, kulturní i technické.
Našim zaměstnancům nabízíme stabilní zázemí, smysluplnou práci ve veřejné správě, profesní růst, přátelský tým a jistotu pravidelného příjmu dle platných právních předpisů.
Řízení a koordinace činnosti městského úřadu dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
Zajištění plnění úkolů v samostatné a přenesené působnosti
Vystupování jménem zaměstnavatele v pracovněprávních vztazích
Vydávání vnitřních předpisů a vedení agendy úřadu
Koordinace finančního, personálního a provozního rozvoje úřadu
Státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
Minimálně 3 roky praxe v posledních 8 letech na vedoucí pozici nebo ve veřejné správě
Vysokoškolské vzdělání (Bc./Mgr.)
Orientaci v právních předpisech: zákon o obcích, správní řád, zákoník práce aj.
Řídící a organizační schopnosti, právní vědomí, samostatnost, spolehlivost
Aktivní znalost práce na PC
Řidičský průkaz sk. B
Bezúhonnost a způsobilost k právním úkonům
Platové zařazení do 12. platové třídy dle nařízení vlády
Osobní ohodnocení, příplatky za vedení
25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna
Příspěvky ze sociálního fondu (strava, volný čas, rekreace)
Podporu profesního rozvoje
Zašlete písemnou přihlášku v obálce označené „VŘ – tajemník“ do 27. srpna 2025 do 16:00 na adresu:
Město Slatiňany, MěÚ Slatiňany, T. G. Masaryka 36, 538 21 Slatiňany
Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v průvodním dopise, životopise apod. (možno využít formulář dostupný ke stažení na www.slatinany.cz – Úřední deska).
Přihlášku lze doručit poštou nebo osobně na podatelně. Rozhodující je datum razítka pošty či podatelny.
Název výběrového řízení
Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození
Státní příslušnost, místo trvalého pobytu
Číslo OP nebo povolení k pobytu (u cizinců)
Telefon, e-mail, datum a podpis
Strukturovaný životopis
Výpis z Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším vzdělání
Prohlášení dle zákona č. 110/2019 Sb. (GDPR)
Doklady dle § 4 zákona č. 451/1991 Sb.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?