- 29 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Platová třída: 13 (dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách
a správě a č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů)
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: 1. 6. 2023 nebo dle dohody
Místo výkonu práce: Prachatice
Předpoklady pro vznik pracovního poměru a jmenování vedoucího úřadu:
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanovené § 4 zák. č.
312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
Uchazeč je
• je státním občanem České republiky, případně cizím státním občanem, který
má v ČR trvalý pobyt,
• dosáhl věku 18 let,
• je způsobilý k právním úkonům,
• je bezúhonný
• ovládá jednací jazyk.
Předpoklady pro jmenování vedoucího úřadu stanovené § 5 zákona č. 312/2002
Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
Uchazeč
• má nejméně tříletou praxi
samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním
či služebním poměru ke státu,
dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce;
• délka této praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně
předcházejících jmenování do funkce.
Splnění tohoto předpokladu prokazuje uchazeč čestným prohlášením.
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (výhodou
vzdělání právního oboru či vzdělání ekonomického směru)
• orientace v legislativě upravující oblast veřejné správy, zejména zákon č.
128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 262/2006 Sb., zákoník
práce, zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků,
zákon č. 500/2004 Sb. správní řád, a další související předpisy,
• praxe ve veřejné správě výhodou,
• zkušenost s tvorbou koncepčních a strategických dokumentů,
• manažerské dovednosti, schopnost samostatného rozhodování a řešení
problémů, schopnost zvládat stres a množství souběžných úkolů,
• prezentační a komunikační dovednosti, spolehlivost a flexibilita,
• velmi dobrá znalost práce na PC,
• řidičský průkaz sk. „B“,
• znalost cizích jazyků vítána.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byly doručeny nejpozději 30. 4. 2023 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – tajemník/tajemnice Městského úřadu Prachatice“
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Ing. Jan Bauer, starosta města Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Mgr. Radim Rouče, tajemník Městského úřadu Prachatice
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail
Ing. Milan Batysta, vedoucí Odboru kancelář starosty Městského úřadu Prachatice
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.