- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Druh vykonávané práce: tajemník městského úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona
č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, a současně vedoucí úřadu dle zákonač. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Zákonné předpoklady pro jmenování vedoucího úřadu:
• vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
• státní občan České republiky, popř. cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt
• věk od 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, bezúhonnost
• splnění předpokladů dle § 2 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČSFR, ČR a SR, v platném znění
• nejméně tříletá praxe jako vedoucí zaměstnanec nebo při výkonu správních činností
v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu nebo ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce; délka praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce
Další požadavky:
• znalost právního řádu ČR, zejména předpisů souvisejících s obecním zřízením, zákoníkem práce a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád
• znalost postavení, činnosti a působnosti územních samosprávných celků a jejich orgánů, právní a ekonomický přehled o systému a fungování veřejné správy
• časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
• manažerské schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
• výborné komunikační a organizační schopnosti, umění jednat s lidmi
ochota se dále vzdělávat
• praxe ve veřejné správě a případná zkouška zvláštní odborné způsobilosti z obecné části, vzdělávání úředníků územně samosprávných celků výhodou
• výborná znalost práce s výpočetní technikou
Formální předpoklady pro zájemce:
I. zájemce podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto údaje
II. k přihlášce je nutno doložit tyto doklady
a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností případně další kvalifikační
a odborné předpoklady
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na
https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145
Další podmínky výběrového řízení: zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference.
Lhůta pro podávání přihlášek: 22.12.2022 do 12:00.
Způsob a místo podání přihlášky: v zalepené obálce osobně na podatelnu Městského úřadu Mohelnice nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu); obálku viditelně označte „Výběrové řízení – tajemník“.
Adresa pro podávání přihlášek: Město Mohelnice, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?