- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Starosta města Adamov vyhlašuje podle ust. § 7 odst. 1 písm. a) zákona č. 312/2002 Sb.., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o úřednících“) VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA OBSAZENÍ FUNKCE VEDOUCÍHO ÚŘADU TAJEMNÍK/TAJEMNICE MĚSTSKÉHO ÚŘADU ADAMOV
Pracovní úvazek: 1 (40 hod./týdně), pracovní poměr na dobu neurčitou
Datum nástupu: 1. května 2023
Platové podmínky: v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění – platová třída 12, platový stupeň dle délky započitatelné praxe
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
Předpoklady pro jmenování vedoucího úřadu (dle ust. § 5 zákona o úředních).
Náležitosti písemné přihlášky (dle ust. § 7, odst. 3 zákona o úřednících).
Stručný popis vykonávaných činností:
Písemnou přihlášku se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami (bez nich není přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované funkční místo) předejte v uzavřené obálce s názvem „NEOTVÍRAT- Výběrové řízení – tajemník úřadu“ v úředních hodinách na podatelnu Městského úřadu Adamov nebo zašlete na adresu Město Adamov, Městský úřad, Pod Horkou 101/2, 679 04 Adamov a to do: 6.2.2023 do 12:00 hod. Uvedeným dnem musí být přihláška doručena.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Bližší informace na www.adamov.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?