Tajemník/tajemnice Městského úřadu Chropyně

Chropyně
27.250 – 40.120 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Místo výkonu práce: město Chropyně a část Plešovec

  • Vykonávaná agenda: plní úkoly tajemníka dle ustanovení zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, plní úkoly dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, zajišťuje přenesený výkon státní správy,

připravuje podklady a účastní se na zasedáních zastupitelstva města rady s hlasem poradním,
plní úkoly uložené zastupitelstvem města, radou města nebo starostkou města, komplexně zajišťuje pracovněprávní vztahy zaměstnanců zařazených do městského úřadu, koordinuje a zajišťuje rozvoj a systematizaci personalistiky, odměňování, přípravy a vzdělávání zaměstnanců

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou, Den nástupu dohodou, Platová třída odpovídající druhu práce: 12
  • Předpoklady podle § 4 a § 5 zákona č. 312/2002 Sb. stanovené pro vznik pracovního poměru úředníka a jmenování vedoucího úřadu. Tajemníkem se může stát fyzická osoba, která:

je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk, splňuje další předpoklady podle § 2 a § 4 zákona č. 451/1991 Sb., má nejméně 3letou praxi:
jako vedoucí zaměstnanec, nebo při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku, dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce. Délka této praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce.

  • Jiné požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti:
  • Podmínkou: VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu; znalost právních předpisů z oblasti veřejné správy, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o úřednících“); zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád ve znění pozdějších předpisů; znalost personální a ekonomické oblasti;
  • OSTATNÍ POŽADAVKY naleznete na stránkách www.muchropyne.cz
  • K písemné přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, motivační dopis, strana 3 z 3, čestné prohlášení prokazující splnění předpokladů podle § 4 odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb., zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky (nevztahuje se na občany narozené po 1. prosinci 1971), originál nebo ověřenou kopii lustračního osvědčení nebo případně podanou žádost o vydání lustračního osvědčení (nevztahuje se na občany narozené po 1. prosinci 1971), čestné prohlášení prokazující o splnění předpokladů podle § 5 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úředních územních, samosprávných celků a o změně některých zákonů v aktuálním znění, koncepci řízení Městského úřadu Chropyně v rozsahu 2 stran A4

doručte poštou nebo osobně nejpozději do 21.11.2023 do 12.00 hodin na adresu:
Městský úřad Chropyně, starosta města, nám. Svobody 29, 768 11 Chropyně.
Obálku prosím označte „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – TAJEMNÍK“.

  • Výběrové řízení se uskuteční ve čtvrtek 23.11.2023 v 10:00 hodin. Uchazeči, budou o místě a čase konání výběrového řízení informováni telefonicky. Uchazeči, kteří nesplní podmínky výběrového řízení, budou taktéž informováni telefonicky.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 36 000 – 68 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
Město Klášterec nad Ohří | Město Klášterec nad Ohří | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • 55 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Městys Pozořice | Městys Pozořice | Pozořice Pozořice
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. dubna
Městská část Praha-Zbraslav | Městská část Praha-Zbraslav | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. srpna
Město Černovice | Město Černovice | Černovice, Pelhřimov Černovice, Pelhřimov
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. července
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
SIRIUS FINANCE, a. s., DACH-IZOL s.r.o., IZOMAT stavebniny s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., ARAMARK, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Věra Pietrasová, NIVEKO s.r.o., ELKOPLAST CZ, s.r.o., Ekodoma s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., TextilEco a.s., SMS finance, a.s., Jobs Contact Personal, s.r.o., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., MAXIN'S People Czech, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Stavební inženýr / inženýrka, Stavební technik / technička, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Marketingový manažer / manažerka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Technický ředitel / ředitelka (CTO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Konstruktér / Konstruktérka, Lesní inženýr / inženýrka, Technik / technička v zemědělství, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Technolog / technoložka v zemědělství, Obchodní zástupce / zástupkyně, Technik / technička automatizace, Vývojový inženýr / inženýrka, Procesní inženýr / inženýrka, Test inženýr / inženýrka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Zlín, Olomouc, Kroměříž, Veselí nad Moravou, Uherské Hradiště, Hranice, okres Přerov, Vyškov, Slavičín, Zlín, centrum, Valašské Meziříčí, Litovel, Prostějov, centrum, Prostějov, Přerov, Ivanovice na Hané, Uničov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda aktuální na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT