- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Starosta města Volyně vyhlašuje v souladu s § 7 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění výběrové řízení na obsazení pracovního místa
TAJEMNÍK / TAJEMNICE MĚSTSKÉHO ÚŘADU VOLYNĚ
Rámcový popis pracovního místa
Jiné požadavky – viz. stránky města Volyně.
Požadované doklady
Přílohy k přihlášce: motivační dopis, koncepce vedení městského úřadu v rozsahu max. 3 normostran A4, strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, čestné prohlášení podle § 4 zák. č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích ČR (tzv. lustrační zákon – nevztahuje se na na uchazeče narozené po 1.12.1971).
Vzor přihlášky a strukturovaného životopisu je k dispozici na www. volyne.cz – dokumenty – nabídka pracovních příležitostí. Přihláška zůstává ve složce výběrového řízení a s údaji bude nakládáno v souladu s platnou legislativou.
Termín pro doručení písemné přihlášky do výběrového řízení je nejpozději v pátek 31. května 2024 do 13:00 hod na adresu: Městský úřad Volyně, nám. Svobody 41, 387 01 Volyně, nebo osobně na podatelnu MěÚ Volyně. Uzavřenou obálku označte textem " Výběrové řízení – tajemník/tajemnice".
Uchazeč splňující výše uvedené náležitosti bude telefonicky kontaktován, případně mu bude termín konání osobního pohovoru sdělen na jím uvedenou e-mailovou adresu.
Podrobnější informace podá starosta města Ing. Červený, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů, a to bez udání důvodu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?