- Plný úvazek
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
• státní občanství ČR, v případě cizího státního občana trvalý pobyt v ČR a splnění podmínek dle zákona č. 326/1999 Sb. ve znění zákona č. 140/2001 Sb.
• věk minimálně 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• bezúhonnost,
• splnění předpokladů stanovených zvláštním zákonem č. 451/1991 Sb. V platném znění
• nejméně 3 roky praxe (splněné v posledních 8 letech bezprostředně předcházejících jmenování do funkce) a to:
- jako vedoucí zaměstnanec, nebo
- při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu
- ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon této funkce.
Požadavky:
- • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo v magisterském studijním programu
- • orientace v oblasti veřejné správy,
- • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,
- • základní znalosti zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád,
- • schopnost týmové práce a efektivního řízení pracovního kolektivu, motivování jeho členů, schopnost operativně a samostatně řešit problémy spojené s výkonem samosprávy, státní správy a vedením kolektivu,
- • komunikativnost, samostatnost, pečlivost a příjemné vystupování, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů, časová flexibilita,
- • ovládání jednacího jazyka
- • jazykové znalosti (angličtina nebo němčina).
Výhodou:
• praxe ve veřejné správě,
• zvláštní odborná způsobilost dle zákona o úřednících,
• osvědčení o absolvování vzdělávání vedoucích úředníků a vedoucích úřadů.
Charakteristika vykonávané činnosti zejména:
• plnění úkolů stanovené zákonem o obcích a dalšími zvláštními právními předpisy,
• zabezpečení komplexního zajištění přeneseného výkonu státní správy města jako obce s rozšířenou působností
• plnění úkolů uložených zastupitelstvem města, radou města a starostou,
• koordinace přípravy právních a vnitřních předpisů města,
• plnění úkolů statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči zaměstnancům města zařazených do městského úřadu,
• řízení, koordinace a kontrola činnosti jednotlivých odborů úřadu.
Další informace:
• 12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 531/2021 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, dále dle zákona č. 262/2006 Sb. zákoník práce v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb. ve znění pozdějších předpisů,
• předpokládaný nástup 1. 10. 2022, případně dle dohody,
• uzávěrka pro podání přihlášky je 06. 06. 2022,
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• po ukončení výběrového řízení budou poskytnuté doklady všem uchazečům vráceny spolu s vyrozuměním o výsledku výběrového řízení, v případě nepřevzetí písemností, budou doklady skartovány,
• poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány pouze pro účel tohoto výběrového řízení a po ukončení výběrového řízení budou veškeré poskytnuté doklady všem uchazečům zaslány zpět, nepřevzatá písemnost bude skartována,
• informace o nakládání s osobními údaji (GDPR) jsou zveřejněny na www.mu-staremesto.cz,
• bližší informace poskytne tajemník městského úřadu Oldřich Tanert, telefon zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes .
Doručení přihlášky:
• obálku s přihláškou označte: „Neotvírat – personální výběrové řízení – tajemník / tajemnice “
• způsob doručení:
- poštou do 06. 06. 2022 (rozhodující je podací razítko na poště) na adresu:
Městský úřad, nám. Osvobození 166, 788 32 Staré Město
- nebo předejte osobně do 06. 06. 2022 do 15:00 hodin na podatelnu Městského úřadu Staré Město, nám. Osvobození 166.



