- Plný úvazek

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
• státní občanství ČR, v případě cizího státního občana trvalý pobyt v ČR a splnění podmínek dle zákona č. 326/1999 Sb. ve znění zákona č. 140/2001 Sb.
• věk minimálně 18 let,
• způsobilost k právním úkonům,
• bezúhonnost,
• splnění předpokladů stanovených zvláštním zákonem č. 451/1991 Sb. V platném znění
• nejméně 3 roky praxe (splněné v posledních 8 letech bezprostředně předcházejících jmenování do funkce) a to:
Výhodou:
• praxe ve veřejné správě,
• zvláštní odborná způsobilost dle zákona o úřednících,
• osvědčení o absolvování vzdělávání vedoucích úředníků a vedoucích úřadů.
Charakteristika vykonávané činnosti zejména:
• plnění úkolů stanovené zákonem o obcích a dalšími zvláštními právními předpisy,
• zabezpečení komplexního zajištění přeneseného výkonu státní správy města jako obce s rozšířenou působností
• plnění úkolů uložených zastupitelstvem města, radou města a starostou,
• koordinace přípravy právních a vnitřních předpisů města,
• plnění úkolů statutárního orgánu zaměstnavatele podle zvláštních právních předpisů vůči zaměstnancům města zařazených do městského úřadu,
• řízení, koordinace a kontrola činnosti jednotlivých odborů úřadu.
Další informace:
• 12. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 531/2021 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, dále dle zákona č. 262/2006 Sb. zákoník práce v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb. ve znění pozdějších předpisů,
• předpokládaný nástup 1. 10. 2022, případně dle dohody,
• uzávěrka pro podání přihlášky je 06. 06. 2022,
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• po ukončení výběrového řízení budou poskytnuté doklady všem uchazečům vráceny spolu s vyrozuměním o výsledku výběrového řízení, v případě nepřevzetí písemností, budou doklady skartovány,
• poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány pouze pro účel tohoto výběrového řízení a po ukončení výběrového řízení budou veškeré poskytnuté doklady všem uchazečům zaslány zpět, nepřevzatá písemnost bude skartována,
• informace o nakládání s osobními údaji (GDPR) jsou zveřejněny na www.mu-staremesto.cz,
• bližší informace poskytne tajemník městského úřadu Oldřich Tanert, telefon zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes .
Doručení přihlášky:
• obálku s přihláškou označte: „Neotvírat – personální výběrové řízení – tajemník / tajemnice “
• způsob doručení:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?