- Zkrácený úvazek
O nás
Timac Agro je francouzská dceřiná mezinárodní společnost spadající pod skupinu Groupe Roullier s více než 9000 zaměstnanci po celém světě. Zabýváme se dlouhodobě udržitelným zemědělstvím a do naší produktové řady patří především výrobky pro výživu půdy a plodin🌱. Veškeré produkty vznikají interně ve vývojovém centru ve Francii v Bretani, přičemž vlastníme patentované technologie 🔬, které nám umožňují nabízet prémiové a jedinečné produkty v této oblasti na trhu a zároveň vnášet do zemědělství moderní vědu. Vizí naší společnosti je dlouhodobě udržitelné zemědělství, nezatěžování půdy, kvalita plodin a tím i prosperita zákazníků. 🌿 A právě i Vy v této misi budete hrát klíčovou roli.
Připoj se do našeho finančního týmu a této mise!
Čím bychom Tě mohli zaujmout?
- Máme jasně zadané cíle a transparentní platové schéma;
- Neformální firemní prostředí – všichni si tykáme a celý tým je vždy ochotný vždy poradit; nebudeš „hozený/á do vody“; pro každého zaměstnance máme navíc připravený onboarding plán a všechny informace ohledně školení dostaneš s předstihem;
- Jsme stabilní mezinárodní firma s prémiovými kvalitními produkty, za kterými si jako zaměstnanci stojíme;
- Pokud hledáš práci, kde nebudeš svázaný/á korporátními procesy, ale naopak můžeš implementovat i své nápady;
Co Tě na této pozici v Timac Agro v tuto chvíli čeká?
- Evidence a účtování přijatých faktur;
- Párování bankovních výpisů, tvorba platebních příkazů;
- Měsíční i roční účetní závěrka (závěrku sestavujeme podle českého účetnictví a IFRS), konsolidované výkazy, spolupráce se CFO na konsolidaci a reportingu (cash-flow, aging);
- DPH, daň z příjmu, srážková, silniční, aj.;
- Sledování účetní a daňové legislativy a aplikování změn, tvorba a kontrola dodržování vnitřních účetních předpisů v souladu s platnou legislativou;
- Spolupráce s auditory, příprava a shromažďování podkladů pro audit a komunikace s dalšími externími subjekty (např. daňový poradce, finanční úřad, atd.);
- Zpracování a účtování služebních a cestovních nákladů – příprava podkladů (spolupracujeme externě se společnosti Deloitte ohledně mezd, daňových přiznání,…);
- Dohady, rezervy a nákladová střediska.
Co na této pozici potřebuješ?
- Praxe v rámci účetnictví (přibližně 2 – 3 roky).
- Velmi dobrou zorganizovanost – ohlídat si termíny a dokázat zadané aktivity dotáhnout do konce.
- Další osobní charakteristiky, které jsou již zřejmé od povahy práce – zodpovědnost, pečlivost, přesnost, důslednost & schopnost srozumitelně a vstřícně komunikovat se zaměstnanci a samozřejmě diskrétnost.
- Praktická znalost Excelu (kontingenční tabulky a funkce);
- Češtinu na úrovni rodilého mluvčího (C2).
- Domluvíš se anglicky (mírně pokročilá znalost, B1) – občas budeš angličtinu používat s kolegy z Francie, nicméně výkon samotné pozice bude v češtině.
- Možnost pracovat alespoň 32 hodin týdně.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti
- Parkoviště