O nás
Jako úspěšná mladá módní společnost je NEW YORKER celosvětově zastoupen s 1 100 pobočkami ve více než 47 zemích a neustále se rozrůstá. V týmu máme 19 000 kolegyň/kolegů a vážíme si přátelské atmosféry. Díky naší vášni pro módu, naší spontánnosti a rychlosti se nám podařilo být nedílnou součástí světa módy již více než 50 let. Staňte se součástí našeho týmu.
Náplň práce:
- Podpora řízení prodeje ve všech administrativních a organizačních úkolech.
- Komunikace s našimi kolegy v zahraničí.
- Práce s daty, příprava prezentací a přehledů pro jednání.
- Obecná korespondence (pošta, e-mail atd.).
- Příprava schůzek a akcí.
- Plánování služebních cest pro vedoucího prodeje.
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené střední/vysokoškolské vzdělání.
- Odborná praxe, nejlépe v oblasti prodeje nebo v oblasti administrativy.
- Velmi dobrá znalost němčiny, angličtiny a ruština velkou výhodou.
- Výborná znalost práce s MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Dobrá orientace v datech.
Vaše silné stránky by měly být:
- Přesnost a spolehlivost.
- Velmi dobré organizační schopnosti.
- Svědomitost a loajálnost.
- Schopnost pracovat v týmu, komunikativnost a flexibilita.
- Logické uvažování.
- Orientace na cíl.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na plný úvazek v moderních kancelářích v centru Brna
- Přátelský pracovní kolektiv
- Odpovídající mzdu
- Příspěvek na stravování
- Firemní kurzy německého jazyka v rámci pracovní doby
- Slevu na nákup v našich prodejnách NEW YORKER
Benefity
- Dovolená navíc
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí