- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz.
Náplň práce: zajišťování chodu sekretariátu firmy; příprava a zápisy porad, delegování úkolů, plánování schůzek; drobné nákupy a zajišťování organizačních záležitostí; práce s PC – výrobní program, Word, Excel, weby, sociální sítě; spolupráce s marketingem a obchodním oddělením firmy, zajišťování reklamních předmětů; samostatné plnění úkolů od vedení firmy; účast na prezentačních a prodejních akcích firmy.
Požadavky: obchodní akademie či SŠ s maturitou – pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky VŠ; velmi dobrá znalost práce s PC – pokročilý uživatel Word, Excel, Outlook; uživatelská správa webu a e-shopu; schopnost a ochota naučit se pracovat s aplikačními programy v oblasti výroby; bezúhonnost, časová flexibilita; komunikační schopnosti, příjemné vystupování, nebojácnost v jednání; řidičský průkaz sk. B; velmi dobrá znalost AJ či NJ.
Zaměstnavatel nabízí: nástupní hrubou měsíční mzdu 25.000,– Kč, další mzdový růst po zapracování.
Zaměstnanecké výhody: zajímavá práce a příjemné pracovní prostředí, stravenkový paušál, příspěvky na sportovní aktivity, pružná pracovní doba.
Životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes
Bližší informace na tel.: zobrazit tel. číslo .