pro našeho generálního ředitele a tým odborných ředitelů hledáme asisttenta/asistentku vedení společnosti.
Náplň práce:
- vedení sekretariátu společnosti a administrativní podporu nejen našich ředitelů
- sjednávání a organizace pracovních schůzek, zajištění tuzemských i zahraničních služebních cest
- správa statutární dokumentace a evidence smluv
- Správa firemní pošty a datové schránky společnosti
- péče o návštěvy a prostory zasedacích místností
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (všeobecného, ekonomického zaměření)
- velmi dobrou znalost angličtiny (slovem i písmem) – máme sesterskou společnost v zahraničí
- velmi dobrou znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel, Powerpoint)
- řidičský průkaz
- zkušenost z obdobné pozice vyžadující výbornou komunikaci a organizaci práce
Hledáme dobře naladěného člověka, kterého baví práce s lidmi a s úsměvem na tváři si poradí s každou situací.
Nabízíme:
- stabilní a prosperující zázemí
- péči o zaměstnance
- výhody ke mzdě
- týden dovolené navíc
- příspěvek na dojíždění
- chutné dotované stravování za pár korun přímo ve firmě, cafetérii
- příspěvek na penzijní připojištění
- výhodné volání a internet
- bezúročné půjčky
- zdarma vstupy do sportovních a kulturních zařízení, spoustu firemních akcí pro zaměstnance i jejich rodiny
- benefity v hodnotě 22 000 Kč ročně
- bonusy za pracovní výročí
- pružnou pracovní dobu a možnost práce z domova
- podpora profesního vzdělávání
Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení.
Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem zaslat životopis.