- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Uskupení OK HOLDING je jedinečný koncept spolupráce mezi profesionály ve svých oborech. Poskytujeme kompletní servis především v oblasti korporátního pojištění, osobních financí, dotačního poradenství, investic a realit.
Do našeho dynamického marketingového týmu v Brně, hledáme kolegu/kolegyni na pozici marketingového specialisty. Své aktivity neustále rozšiřujeme, a proto potřebujeme nové posily.
* příprava a realizace marketingových aktivit
* příprava a distribuce marketingových materiálů
* každodenní spolupráce a komunikace s externími partnery a dodavateli společnosti (grafické studio, tiskárna, reklamní agentura, atd.)
* tvorba a rozvoj komunikace v rámci sociálních médií
* pravidelná aktualizace webových stránek společností OK HOLDING
* příprava a korektura textů pro firemní bulletin
* pomoc s organizací firemních eventů a reprezentačních akcí společnosti
* min. SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
* vynikající znalost českého jazyka, bezchybný pravopis
* pokročilou znalost MS Office (součástí VŘ bude test práce s MS Word a MS Excel)
* pečlivost, zodpovědný přístup a smysl pro detail
* skvělé komunikační a organizační schopnosti
* schopnost samostatné práce, ale zároveň i týmového ducha
* kreativní myšlení, flexibilní přístup
* znalost sociálních sítí a on-line marketingu výhodou
* řidičský průkaz sk. B výhodou
* zkušenosti s marketingem na obdobné pozici výhodou
* zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
* práci na hlavní pracovní poměr (možná spolupráce na ŽL)
* odpovídající finanční ohodnocení
* týden dovolené navíc
* finanční benefit za doporučení nového spolupracovníka
* MultiSport karta, Benefit karta – dle interních podmínek
* přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
* místo výkonu práce – Brno
* nástup možný ihned
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?