- 90 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste kreativec s výbornými komunikačními a organizačními dovednostmi? Pak hledáme právě Vás!
Vaším úkolem bude primárně organizace firemních akcí a tvorba příspěvků a marketingových materiálů jak pro online tak offline svět. Ve spolupráci s dalšími týmy budete zajišťovat vše potřebné k účastni společnosti na veletrzích nebo konferencích. Dále budete ohledně marketingových záležitostí komunikovat s našimi obchodními partnery (i těmi zahraničními). Spravovat budete kalendář akcí, firemní sociální sítě, firemní časopis a síť překladatelů.
Náš tým doplní pohodový parťák se zkušenostmi z oblasti marketingu, který má velmi dobré komunikační dovednosti jak v češtině, tak i v angličtině. Podstatná je pro nás také dobrá znalost balíčku Microsoft Office a alespoň středoškolské vzdělání s maturitou.
Různorodou pracovní náplň v příjemném kolektivu sehraného týmu.
Ročně týden dovolené navíc a k tomu 3 dny zdravotního volna.
Telefon a notebook, které můžete využívat i k soukromým účelům.
Bonusy ke mzdě vyplácené ročně.
Další příspěvky, např. na stravování, na MultiSport kartu a slevy u partnerů.
Podporu osobního rozvoje, např. formou jazykových kurzů.
Zaujala Vás tato příležitost? Pak mi neváhejte poslat životopis a já Vám co nejdříve zavolám s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.