Referent samosprávných činností v oblasti život. prostředí

Mladá Boleslav
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Na nově vznikající oddělení samosprávných činností v oblasti životního prostředí a energetiky hledáme nové kolegy, kteří mají velmi kladný vztah k životnímu prostředí a inovativním technologiím.  

Pokud se chcete podílet na vytváření strategie a přijímání opatření směřujících ke zlepšení vašeho okolí a není vám lhostejná budoucnost, jste tím, koho hledáme.

Co budete dělat?

  • řešit a připravovat realizaci opatření, která povedou ke zlepšení životního prostředí ve městě a jeho okolí
  • navrhovat a podílet se na řešení nakládání s dešťovou vodou v budovách a plánovat konkrétní kroky v oblasti modrozelené infrastruktury
  • navrhovat a podílet se na vytváření podmínek pro zlepšování mikroklima ve městě
  • připravovat podmínky pro podporu výstavby tůní a revitalizaci toků s cílem zlepšení zadržování vody v krajině
  • v oblasti energetiky připravovat a řešit zavedení komplexního energetického managementu, úspory energií v budovách a využivání alternativních zdrojů energií se zaměřením na fotovoltaické elektrárny či další alternativní zdroje energií a jejich využití v komunitní energetice
  • připravovat a podílet se na budování energetické nezávislosti a na krocích vedoucích ke snižování CO2
  • sledovat a aplikovat nové trendy v oblasti energetiky

A koho hledáme?

  • V závislosti na konkrétně zastávané pozici budoucího kolegu se středoškolským, nebo s vysokoškolským vzděláním (nejlépe humanitního či technického zaměření), kterého zajímá problematika ochrany životního prostředí a energetiky ve spojení se současnými trendy v oblasti jeho ochrany ve městech a budování komunitní energetiky.
  • Někoho, komu nejsou cizí slova jako Word, Excel, Outlook, MS Teams.
  • Nadšence, který dokáže do své práce přinést i kousek sebe a není mu lhostejné jeho okolí.
  • Zodpovědnou osobu, která má smysl pro svědomitý přístup k práci.
  • Zdatného analytika a komunikátora, který se nebojí komunikovat, dokáže si zajistit relevantní informace, pracovat s nimi a šířit je.
  • Člověka se zájmem o zvyšování své kvalifikace a odborných znalostí, kterému nejsou cizí moderní trendy.

Co by Vás ještě mohlo přesvědčit, aby jste pracovali na našem magistrátu?

  • základem je jistota stálého a pravidelného příjmu s perspektivou jeho růstu při prokázání svých kvalit
  • stabilita zaměstnání a pracovní poměr na dobu neurčitou
  • pružná pracovní doba
  • k tomu přidáváme navíc nadstandardní benefity, jako je např.:
  • příspěvek na úpravu zevnějšku (ošatné), neboť dbáme na firemní kulturu a vystupování našich zaměstnanců,
  • příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření se státním příspěvkem, protože motivujeme naše zaměstnance k odpovědnosti za svou budoucnost,
  • až 25 dnů pracovního volna z důvodů samostudia pro osobní rozvoj a zvýšení motivace k práci,
  • příspěvek na bydlení, protože nám záleží, aby naši zaměstnanci žili spokojený život,
  • věrnostní příspěvek, kterým dáváme najevo, že si vážíme spolehlivých a loajálních zaměstnanců,
  • a také nabízíme možnost průběžného individuálního odborného a jazykového vzdělávání, abychom v našich zaměstnancích povzbudili ochotu se dále vzdělávat a odborně růst,

 

V případě zájmu o tyto pozice nám zašlete svůj životopis a my se s Vámi spojíme, zodpovíme Vaše případné dotazy a domluvíme se na dalším postupu.

Těšíme se na Vás!

Benefity

  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na ubytování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Mosolf Automobillogistik s.r.o. | Mosolf Automobillogistik s.r… | Dobrovice Dobrovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Brickman Executive Search s.r.o. | Brickman Executive Search s.r… | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 40 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 8. října
Heimstaden Czech Services s.r.o. | Heimstaden Czech Services s.r… | Ostrava Ostrava
  • od 21 480 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. listopadu
MD ELEKTRONIK spol. s r.o. | MD ELEKTRONIK spol. s r.o. | Plzeň Plzeň
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. července
KOVONA SYSTEM, a.s. | KOVONA SYSTEM, a.s. | Český Těšín Český Těšín
  • 30 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. července
AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Vokovice, Praha Vokovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. července
AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • 25 000 – 34 999 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. července
Střechy Řezníček s.r.o. | Střechy Řezníček s.r.o. | Ústí nad Labem Ústí nad Labem
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Partners Financial Services, a.s., Metal Arsenal s.r.o., ARCgroup s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, POWER, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., ARAMARK, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Mosolf Automobillogistik s.r.o., GIGA, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., TESCOMA s.r.o., Česká pošta, s.p., JCOS s.r.o., 2MM s.r.o., Brickman Executive Search s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční poradce / poradkyně, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Zahradník / Zahradnice, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní manažer / manažerka, Svářeč / Svářečka, Technolog / technoložka ve strojírenství, Lesník / Lesnice, Technik / technička v energetice, Lesní inženýr / inženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektromechanik / Elektromechanička, Elektromontér / Elektromontérka, Elektrikář / Elektrikářka, Revizní technik / technička, Strážný / Strážná, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Mladá Boleslav, Lysá nad Labem, Celá ČR, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Turnov, Dobrovice, Příšovice, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav, Nymburk, Všetaty, okres Mělník

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT