- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V případě zájmu prosím zašlete svůj ŽIVOTOPIS na: e-mail přes
NÁPLŇ PRÁCE: marketingová komunikace a designový jazyk družstva, správa marketingového rozpočtu, zastřešení věrnostního programu družstva, zodpovědnost za webovou prezentaci a B2C e-shop, sledování trendů a analýza výkonu obchodních aktivit, komunikace s dodavateli ohledně marketingové spolupráce
NABÍZÍME: férové a důstojné jednání, zázemí stabilní ryze české firmy s více jak 70letou tradicí, motivační a výkonové mzdové ohodnocení, pracovní dobu 5 dní v týdnu v rozsahu 37,5 hodiny, bonus za „odpracovanou dobu“ a roční odměny, zvýhodněný telefonní tarif a stravenky, podporu vzdělávání v oboru, nástup možný ihned
POŽADUJEME: minimálně středoškolské vzdělání, kreativitu, organizační schopnosti, systémový přístup k práci, řízení vlastního času, schopnost pracovat v týmu, ochotu přijímat úkoly a přebírat zodpovědnost za jejich plnění, znalost práce na PC (MS Office – Excel Basic podmínkou), řidičský průkaz skupiny „B“, časová flexibilita a samostatnost při realizaci jednotlivých projektů
UVÍTÁME: orientaci v marketingových nástrojích, zkušenosti se sociálními sítěmi, zkušenosti s prací v maloobchodě, zkušenosti se psaním textů – copywriting, zkušenosti s tvorbou webových stránek, analytické schopnosti a zkušenosti s analýzou, Excel Advanced, znalost práce s grafickým programem
UZÁVĚRKA přihlášek je v pátek 22.03.2024

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.